ببینید؛ تریلر عرضه مورتال کامبت 1 منتشر شد

به گزارش مجله رویای کره ای، تنها چند روز تا عرضه مورتال کامبت 1 به جای مانده و استودیوی ندررلم (NetherRealm) به تازگی از تریلر عرضه این بازی مبارزه ای مورد انتظار رونمایی نموده است.

ببینید؛ تریلر عرضه مورتال کامبت 1 منتشر شد

تریلر تازه بازی اولین نگاه را به عناصر داستانی و گیم پلی شنگ سونگ (Shang Tsung) و سرنوشت شوم او در دنیای تازه متولد شده مورتال کامبت به وسیله خدای آتش، لیو کانگ، دارد. مجموعه حرکات جادویی او از جمله فرم های انرژی آتشین، کمبوهای مخرب و توانایی مشهور تبدیل شدن به رقیب های خود نیز به نمایش گذاشته شده است. این تریلر بعلاوه گیم پلی فرمانده دوم ژنرال شائو، یعنی ریکو (Reiko) را نشان می دهد که با شخصیت خشن او مطابقت دارد.

ریکو، مانند ژنرال شائو، یکی از اعضای ارتش Outworld است که قرار است با قهرمانان Earthrealm در نسخه تازه مسابقات مورتال کمبت مبارزه کند. با این حال، تعیین نیست نقش ریکو در نبرد بزرگتری که به نظر می رسد در پس زمینه در حال شکل گیری است و دو قلمرو را به سمت یک جنگ تمام عیار می برد، چه خواهد بود.

اضافه شدن ریکو به بازی ممکن است برای بعضی از بازیکنان تعجب آور باشد زیرا ممکن است استدلال نمایند که او به نوعی مبهم ترین عضو فهرست شخصیت های اصلی بازی است. برجسته ترین نقشی که ریکو در این مجموعه داشته در اولین حضورش در مورتال کامبت 4 بود؛ جایی که او به عنوان ژنرالی برجسته در ارتش شینوک در کوشش برای بدست آوردن کنترل ادنیا خدمت کرد. او دومین حضور خود را در Mortal Kombat: Armageddon انجام داد اما نقش او در روایت داستان بازی ذکر شده به طور قابل توجهی در مقایسه با نسخه چهارم کمتر بود.

علاوه بر این، سازندگان بازی اعلام نموده اند که مورتال کامبت 1 دارای مجموعه گسترده ای از گزینه های در دسترس پذیری برای بازیکنان، از جمله توضیحات صوتی و نشانه هایی برای اتفاقات روی صفحه است که در طول بازی به صورت متنی نمایش داده می شوند. برای مشاهده فهرست کامل این گزینه ها می توانید به این نشانی مراجعه کنید.

بازی مورتال کامبت 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 شهریور 1402 بروزرسانی: 24 شهریور 1402 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2309

به "ببینید؛ تریلر عرضه مورتال کامبت 1 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر عرضه مورتال کامبت 1 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید