خاندوزی: اوایل شهریور درباره کالابرگ الکترونیکی تصمیم گیری می گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، وزیر اقتصاد درباره زمان ارائه کالابرگ الکترونیکی شرح داد.

خاندوزی: اوایل شهریور درباره کالابرگ الکترونیکی تصمیم گیری می گردد

به گزارش تسنیم، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، درباره خاتمه کالابرگ الکترونیکی در راستای مردمی سازی یارانه ها گفت: قرار است اوایل شهریورماه گزارش اینکه چقدر بستر های فنی این اقدام برای اجرا در سراسر کشور آماده شده است به وسیله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های متولی به ستاد هماهنگی مالی دولت ارائه گردد.

وی اضافه نمود: پس از آن تصمیم گیری خواهد شد که آیا اجرای آن از شهریورماه و یا مهرماه و یا چه زمانی شروع می گردد؟ اما تا زمان دقیق مشخص نشده باشد، نمی توان در این باره اظهارنظر و اطلاع رسانی داشت.

دولت برای حمایت از اقشار ضعیف، جلوگیری از رانت و هم چنین عادلانه سازی یارانه ها گفت که شیوه پرداخت یارانه و اختصاص ارز 4200 تومانی را تغییر داده و مقرر کرد یارانه به جای واردکننده، به انتهای زنجیره یعنی مردم داده گردد.

دولت در این راستا از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری مبالغ 300، 200 و 400 هزار تومانی را به عنوان یارانه نقدی متناسب با دهک بندی ها به صورت ماهانه به مردم پرداخت کرد. مسئولان دولتی اعلام نموده اند که قرار است اعتباری را در قالب کالابرگ الکترونیکی در اختیار مردم قرار دهند، اما به گفته دولت، تا زمانی که زیرساخت این اقدام فراهم گردد پرداخت یارانه نقدی ادامه خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2136

به "خاندوزی: اوایل شهریور درباره کالابرگ الکترونیکی تصمیم گیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاندوزی: اوایل شهریور درباره کالابرگ الکترونیکی تصمیم گیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید