راهنمای خرید؛ نوروز 1402 چه کیبوردی بخریم؟

به گزارش مجله رویای کره ای، اگر در روزهای عید نوروز 1402 به فکر خرید یک صفحه کلید مناسب برای خود هستید، در این راهنمای خرید بهترین کیبورد خبرنگاران مگ می توانید گزینه های مناسبی را پیدا کنید.

راهنمای خرید؛ نوروز 1402 چه کیبوردی بخریم؟

تهیه یک کیبورد یا صفحه کلید مناسب مانند هر گجت دیگری به خاطر وجود انبوهی از مدل ها و برند ها که اکثرا هم از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند، کار آسانی نیست. گاه کاربران با کیبوردهای چند صد تومانی نیازهای خود را برطرف می کنند، اما وقتی پای دوام، کیفیت و خروجی خوب می شود، باید به سراغ محصولاتی مناسب برویم که می توان با جستجو و تحقیق، در بودجه های مختلف اجناس خوب پیدا کرد.

در این راهنمای خرید سعی کردیم تا تعدادی از بهترین کیبوردهای بازار را به شما معرفی کنیم. بعضی از محصولات به صورت کمبو یا پکیجی همراه با سایر گجت ها مانند ماوس هستند که می تواند گزینه های مالی و مقرون به صرفه ای باشند.

فهرست دسترسی سریع

(با کلیک روی گزینه ها به بخش توضیحات بروید)

1- کیبورد و ماوس شیائومی WXJS01YM | از 895.000 تومان

2- کیبورد گیمینگ رپو V500 Pro | از 1.650.000 تومان

3- ست گیمینگ اونیکوما Professional 5 in 1 | از 2.099.000 تومان

4- کیبورد لاجیتک K380 |از 2.300.000 تومان

5- کیبورد لاجیتک Slim Combo MK470 | از 3.300.000 تومان

6- کیبورد لاجیتک MX KEYS MINI | از 4.900.000 تومان

7- کیبورد گیمینگ لاجیتک G Pro | از 5.300.000 تومان

کیبورد و ماوس شیائومی WXJS01YM

قیمت: از 895,000 تومان

عمر یا ضربه پذیری کلید ها30 میلیون بار
وزن500 گرم
تعداد کلید104 عدد
نوع اتصال و رابط هابی سیم - دانگل
منبع تغذیهباتری قلمی
سایر ویژگی هااتصال و کار در لحظه

به همراه ماوس اپتیکال

بعضی ها ترجیح می دهند تا ماوس و صفحه کلید مورد نظرشان را یکجا بخرند و به همین منظور، بسیاری از برندها این دو گجت را به صورت کومبو و با قیمتی ارزان عرضه می کنند. یکی از بهترین نمونه ها در راهنمای خرید بهترین کیبورد ویژه نوروز 1402 خبرنگاران مگ ماوس و کیبورد بی سیم شیائومی WXJS01YM است که در بازه قیمتی 800 هزار تومان، پیشنهادی فوق العاده باکیفیت به نظر می رسد.

در بخش صفحه کلید، با یک کیبورد کامل 104 کلیدی طرف هستیم که حتی کلید Fn برای دستیابی به میان برها روی آن در نظر گرفته شده است. کلیدها میزان نامحسوسی قوس دارند که باعث می شود در هنگام کار طولانی مدت مانند تایپ، کمترین فشار و آسیب به انگشتان وارد شود. شیائومی ادعا کرده که عمر مفید صفحه کلید 30 میلیون ضربه است و از آنجایی که این مجموعه کیبورد و ماوس در بین پرفروش ترین های بازار است، می توان گفت که رضایت عمومی را در بر داشته.

بزرگترین مزیت این ماوس و کیبورد ارزان، اتصال بی سیم آن از طریق دانگل USB است و شما پس از اتصال بدون نیاز به نصب هیچ برنامه ای، می توانید از این مجموعه استفاده کنید.

کیبورد و ماوس شیائومی مدل WXJS01YM

930,000 تومان

مشاهده و خرید

کیبورد گیمینگ رپو V500 Pro

قیمت: از 1.650,000 تومان

عمر یا ضربه پذیری کلید ها20 میلیون بار
وزن820 گرم
تعداد کلید104 عدد
نوع اتصال و رابط هابا سیم
منبع تغذیهاتصال USB
سایر ویژگی هامقاومت در برابر نفوذ مایعات

نورپردازی RGB

برند رپو یکی از تولیدکنندگان تجهیزات گیمینگ در دنیا است که به محصولات مالی و ارزان معروفیت دارد. یکی از کیبوردهای گیمینگ با قیمت مناسب این برند در راهنمای خرید بهترین کیبورد ویژه نوروز 1402 خبرنگاران مگ V500 Pro نام دارد که در بازه 1.6 میلیون تومان و امکانات و کیفیتی که دارد، یک گزینه جالب توجه محسوب می شود.

این صفحه کلید گیمینگ فول سایز دارای نور پس زمینه RGB بسیار زیبایی است و با آلیاژ آلومینیوم پوشش داده شده که مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. همچنین این کیبورد دارای کلیدهای مکانیکی با سوییچ های Cherry MX سیاه، قهوه ای یا آبی است که بسته به انتخاب مخاطب، قیمت های گوناگونی دارند. این کیبورد برای افرادی که نمی توانند چند برابر هزینه کیبورد گیمینگ کنند یک گزینه بادوام و مناسب به نظر می رسد.

کیبورد مخصوص بازی مکانیکی رپو مدل V500PRO

1,940,000 تومان

مشاهده و خرید

ست گیمینگ اونیکوما Professional 5 in 1

قیمت: از 2.099,000 تومان

عمر یا ضربه پذیری کلید ها20 میلیون بار
وزن350 گرم
تعداد کلید104 عدد
نوع اتصال و رابط هابا سیم
منبع تغذیهاتصال USB
سایر ویژگی هابه همراه ماوس گیمینگ CW921 اونیکوما

به همراه هدست گیمینگ K16 اونیکوما

به همراه ماوس پد گیمینگ اونیکوما

به همراه پایه هدست

نورپردازی RGB

کلیدهای مکانیکال

یکی از استثنائی ترین و مالی ترین پکیج های گیمینگ موجود متعلق به برند اونیکوما به نام است. این پکیج گیمینگ که متشکل از یک کیبورد گیمینگ، یک ماوس گیمینگ، هدفون گیمینگ، پایه هدفون و پد زیر ماوسی است، تنها با قیمت 2 میلیون تومان به فروش می رسد که هم اکنون هم جزو محبوب ترین و پرفروش ترین پکیج های گیمینگ محسوب می شود.

هدفون این پکیج مدل K16 برند اونیکوما است که یک اتصال آلومینیومی بسیار منعطف دارد و بالشتکی هم در زیر آن برای راحتی روی سر تعبیه شده است. درایورهای استفاده شده در این هدست 50 میلی متری هستند و از کیفیت صدای نسبتا خوبی بهره می برند. یک میکروفون نویز کنسلینگ هم روی این هدفون تعبیه شده و برای مکالمه و گیم چت مناسب است.

ماوس گیمینگ موجود در این پکیج از نوع CW921 اونیکوما است و ارگونومی خوبی دارد. جنس بدنه مات است که لک نمی گیرد و دست عرق نمی کند. دقت این ماوس 3200 DPI است و برای گیمینگ مناسب به نظر می رسد. کیبورد G31 اونیکوما هم در این پکیج وجود دارد که یک کیبورد مکانیکال است و از متریال پلاستیک ساخته شده. دکمه ها قابل جدا شدن هستند تا بتوانید زیر آنها را به راحتی تمیز کنید. همچنین این کیبورد دارای نورپردازی RGB زیبایی است که قطعا حس خوبی را به گیمرها منتقل می کند.

ست گیمینگ اونیکوما مدل Professional 5 in 1

16 %

2,490,000

2,090,000 تومان

مشاهده و خرید

کیبورد لاجیتک K380

قیمت: از 2.300.000 تومان

وزن423 گرم
تعداد کلید84 عدد
نوع اتصال و رابط هابی سیم - بلوتوث
منبع تغذیهباتری قلمی
سایر ویژگی هادارای قابلیت Easy-Switch برای سوییچ در لحظه بین سه دستگاه

اگر در پی یک کیبورد فوق العاده راحت برای تایپ هستید، مطمئنا می تواند یک گزینه استثنائی برای شما باشد. این کیبورد به قابلیت Easy-Switch مجهز است که امکان سوییچ بین سه دستگاه را در لحظه ممکن می کند.

میزان کوچک و فرم جزیره ای کلید ها در کنار نرمی و جنس باکیفیت بدنه سبب می شود تا انگشتان شما بدون هیچ خستگی و با سرعت زیاد به کار روی دکمه ها مشغول شوند. این کیبورد با استفاده از باتری قلمی کار می کند و عمر باتری ها حتی می تواند بیش از یک سال شوند. اتصال این صفحه کلید از طریق بلوتوث تا برد 10 متر است.

کیبورد لاجیتک مدل K380

2,810,000 تومان

مشاهده و خرید

کیبورد لاجیتک Slim Combo MK470

قیمت: از 3.300.000 تومان

وزن558 گرم
تعداد کلید104 عدد
نوع اتصال و رابط هابی سیم - بلوتوث
منبع تغذیهباتری قلمی
سایر ویژگی هابه همراه ماوس اپتیکال با دقت 10000 DPI

ضد آب و ساییدگی

ماوس و کیبورد کاملا بی صدا و بدون نویز

قابلیت تغییر زاویه تا 8 درجه

اگر در پی یک مجموعه ماوس و کیبورد خوش کیفیت، کم صدا و مهندسی شده برای تایپ و امور روزانه هستید، یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. این پکیج جزو پرفروش ترین و محبوب ترین ماوس و کیبوردهای بازار هستند و به خاطر متریال عالی، تقریبا بی صدا بودن و کیفیت فوق العاده کلیدهای کیبورد در کنار دقت بالای ماوس، ارزش بالایی پیدا کرده اند.

اتصال این ماوس و کیبورد از طریق بلوتوث انجام می شود و تا 10 متر برد دارند. ماوس همراه این کیبورد از کلیک های بدون نویز ساخته شده و طبق اعلام سازنده، تا 90 درصد کاهش نویز تا فاصله یک متری روی این ماوس اعمال شده است. صفحه کلید قابلیت تغییر زاویه از حالت معمولی به 4 و 8 درجه بسته به نیاز شما دارد و در برابر ساییدگی و ریخته شدن مایعات مقاوم است.

کیبورد و ماوس بی سیم لاجیتک مدل MK470

3,300,000 تومان

مشاهده و خرید

کیبورد لاجیتک MX KEYS MINI

قیمت: از 4.900.000 تومان

وزن506 گرم
تعداد کلید84 عدد
نوع اتصال و رابط هابی سیم - بلوتوث

دارای رابط USB-C

منبع تغذیهباتری قابل شارژ داخلی
سایر ویژگی هامجهز به بک لایت

کنترل با کلید Fn

مجهز به قابلیت سوییچ بین 3 دستگاه

یکی از حرفه ای ترین و باکیفیت ترین کیبوردهای بازار در راهنمای خرید بهترین کیبورد ویژه نوروز 1402 خبرنگاران مگ، نام دارد و همانطور که از نام اش پیداست، نسخه مینی و کوچکتر بدون نام پد MX Keys است. این کیبورد از چینش جزیره ای بسیار باکیفیت و با دکمه هایی بی صدا و نرم برخوردار است که به تایپیست ها، مهندسین، برنامه نویسان و ژورنافهرست ها توصیه می شود.

این کیبورد کوچک از طریق بلوتوث می تواند به سه دستگاه وصل شود و در آن واحد بین هر کدام سوییچ کنید. برخلاف بسیاری از کیبوردهای بی سیم، این کیبورد دارای باتری داخلی قابل شارژ است که با هر بار شارژ، تا 5 ماه نیازی به شارژ مجدد نیست. همچنین این کیبورد به کلید Fn برای اعمال دستورات میان بر مجهز است.

کیبورد لاجی مدل MX KEYS MINI

مشاهده کالا

کیبورد گیمینگ لاجیتک G Pro

قیمت: از 5.300.000 تومان

وزن980 گرم
تعداد کلید104 کلید (مکانیکال آبی اختصاصی لاجیتک)
نوع اتصال و رابط هابا سیم - پورت USB
منبع تغذیهUSB
سایر ویژگی هامجهز به بک لایت RGB

مجهز به کلیدهای مکانیکی اختصاصی لاجیتک

یکی از حرفه ای ترین کیبوردهای گیمینگ بازار G Pro لاجیتک نام دارد که از نوع مکانیکال است و لاجیتک به جای استفاده از دکمه های مطرح چری، از دکمه های اختصاصی (رنگ آبی) خود استفاده کرده است. سیستم نورپردازی RGB کیبورد به شما اجازه می دهد تا برای هر نقطه رنگ مورد نظر خود را اعمال کنید و در کل 16 میلیون رنگ را این نورپردازی پشتیبانی می کند.

این کیبورد دارای 12 کلید قابل برنامه ریزی است و از طرفی، کابل اتصال USB قابلیت تعویض و جداسازی دارد که می تواند برای افرادی که نیاز به کابلی بلندتر دارد، آپشن بسیار خوبی باشد.

کیبورد مخصوص بازی لاجیتک مدل G Pro

5,300,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 فروردین 1402 بروزرسانی: 12 فروردین 1402 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2245

به "راهنمای خرید؛ نوروز 1402 چه کیبوردی بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید؛ نوروز 1402 چه کیبوردی بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید