غول پیکرترین گرگ دنیا، یک شکارچی باشکوه، عکس

به گزارش مجله رویای کره ای، گرگ شمال غرب که به نام گرگ دره مکنزی هم شناخته می گردد، بزرگترین گرگ در دنیا و یکی از زیرگونه های گرگ خاکستری است.

غول پیکرترین گرگ دنیا، یک شکارچی باشکوه، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، گرگ شمال غرب بزرگ ترین گرگ در دنیا است که میانگین وزن جنس نر آن نزدیک به 70 کیلوگرم است و طول گرگ های بزرگ از 2 متر هم بیشتر می گردد در حالی که قدشان به بیش 90 سانتیمتر هم می رسد. این گرگ ها در آمریکای شمالی از آلاسکا تا دره مکنزی و استان های غربی کانادا و شمال غربی ایالات متحده پراکنده اند.

این گرگ های بزرگ نام های بسیاری گرفته اند که گرگ دره مکنزی تا گرگ تیمبر کانادایی و گرگ تیمبر آلاسکایی بعضی از این نام ها است. اما در مجموع آن ها را گرگ شمال غرب نامیده اند.

  • بنز و بی ام او حریف این ماشین نشدند/ آلمانی ها خودشان این ماشین را سوار می شوند/ عکس

  • عبور ترسناک یک سیارک بزرگ به مقدار ساختمان 8 طبقه از کنار زمین

گوزن شکار اصلی این گرگ ها است اما این به معنای چشم پوشی از دیگر جانداران نیست و آن ها به صورت گله ای از عهده شکار گیاه خواران بزرگی چون بایسن (گاومیش کوهان دار) هم برمی آیند.

تکنیک شکار گرگ ها به این صورت است که معمولا گاومیش جوان یا ضعیف تر را هدف می گیرند و در تعقیب و گریزی نفس گیر سعی می نمایند تا حیوان را از گله جدا نمایند و از پای در بیاورند.

بزرگترین گرگ شمال غرب که تا کنون دیده شده است سال 1939 در آلاسکا به دام افتاد و حدود 80 کیلوگرم وزن داشت. البته معمولا وزن این گرگ ها در طبیعت بیش از 70 کیلوگرم نمی گردد و گرگ به دام افتاده در سال 1939 یک مورد استثنایی بود.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مهر 1402 بروزرسانی: 20 مهر 1402 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2313

به "غول پیکرترین گرگ دنیا، یک شکارچی باشکوه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول پیکرترین گرگ دنیا، یک شکارچی باشکوه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید