هتل قصر الضیافه قدس؛ اقامتگاهی شیک و پنج ستاره در مشهد

به گزارش مجله رویای کره ای، هتل قصر الضیافه قدس هتلی شیک و پنج ستاره است. این هتل تازه تأسیس در میان هتل های مشهد مشهور بوده و دارای 4 طبقه و 225 اتاق است. با توجه به محل قرارگیری این هتل در خیابان شیرازی دسترسی آسانی به حرم مطهر امام رضا خواهید داشت که این مورد جزو مزیت های هتل در انتخاب مسافر به هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد به شمار می رود. با انتخاب این هتل بی شک از اقامتتان راضی خواهید بود، بعلاوه برخورد پرسنل بسیار عالی بوده و با مسافران ارتباط خوبی برقرار می نمایند.

هتل قصر الضیافه قدس؛ اقامتگاهی شیک و پنج ستاره در مشهد

سفر به شهر مشهد در میان ایرانیان مرسوم است و در طی ماه های مختلف راهی این شهر مقدس می شوند و در این سفر می توانند از جاذبه های دیدنی و تاریخی بازدید نمایند، بعضی از جاهای مشهور عبارت اند از موزه نادری مشهد، پارک کوهسنگی، بوستان مینیاتوری، کاروانسرای باباقدرت، خانه توکلی، خانه تاریخی ملک، آرامگاه پیر پالاندوز و گنبد هارونیه.

امکانات عمومی هتل قصر الضیافه مشهد

در هنگام ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به طور 24 ساعته فعالیت دارند. در لابی هتل قصر الضیافه می توانید به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشید. بعلاوه محلی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده است، زیرا ممکن است بعضی از مسافران از طریق ماشین شخصی سفر نمایند، بدین جهت خیالشان از بابت ماشینشان آسوده خواهد بود.

از امکانات ارائه شده در این هتل می توان به روم سرویس اشاره نمود که لوازم و خوراکی های مورداحتیاج به اتاق مسافران ارسال می شوند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می توانید سوار آسانسور شوید، بنابراین مسافرانی که مسائل جسمانی و حرکتی دارند، به راحتی می توانند در هر طبقه که مایل باشند اتاق رزرو نمایند.

در طبقه 2- این هتل محلی به عنوان اتاق چمدان دایر شده است تا در صورت احتیاج وسایل و چمدان هایتان را به این قسمت بسپارید. برای گشت وگذار در میان جاذبه های دیدنی شهر مشهد می توانید از تاکسی سرویس بهره ببرید. ممکن است در حین اقامت لباس هایتان احتیاج به شستشو داشته باشد که در این صورت می توانید به بخش لاندری بروید.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل زیبا می توان به سونا، حمام سنتی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و اتاق بازی بچه ها اشاره نمود که در این هتل در حال راه اندازی هستند و به زودی آماده خدمت رسانی می شوند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن ها

انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت اند از اتاق دو تخته رویال، دو تخته سلام، سوئیت دوخوابه سلام. همه واحدهای این هتل به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند که برای بهره مندی از خدمات خانه داری احتیاجی به هزینه مجزا ندارید. در داخل واحدهای اقامتی این هتل می توانید اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنید، مطمئناً از انتخابتان پشیمان نخواهید شد و برای سفرهای بعدی نیز مشتاق رزرو دوباره خواهید شد. امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این مجموعه عبارت اند از حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار، اتو، بالکن، تلویزیون و تلفن. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت 2 ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت 12 ظهر است. در هنگام اقامت در هتل قصر الضیافه احتیاجی به پرداخت هزینه برای بچه ها زیر دو سال ندارید. برای بچه ها دو تا شش سال نیز طبقه مقررات هتل هزینه مربوط دریافت می گردد و در نهایت برای افراد بالای شش سال هزینه به طور کامل محاسبه می گردد.

رستوران هتل

در این هتل می توانید به کافی شاپ بروید و انواع نوشیدنی های سرد و گرم و خوراکی های متنوع را سفارش داده و میل کنید. بعلاوه رستوران موجود در این هتل نیز انواع غذاهای ایرانی و محلی را برای مسافران ارائه می دهند. با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه می گردد. سالن های غذاخوری، رستوران و کافی شاپ در طبقه اول این هتل دایر شده اند.

فاصله هتل قصر الضیافه مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه نادری مشهد: 1.6 کیلومتر

فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: 1.8 کیلومتر

فاصله تا حرم مطهر امام رضا: 2.4 کیلومتر

فاصله تا پارک کوهسنگی: 5.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 9 آذر 1401 بروزرسانی: 9 آذر 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2188

به "هتل قصر الضیافه قدس؛ اقامتگاهی شیک و پنج ستاره در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل قصر الضیافه قدس؛ اقامتگاهی شیک و پنج ستاره در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید