10 مقصد برتر کریسمس امسال

به گزارش مجله رویای کره ای، کریسمس - هیجان‌انگیزترین زمان در سال . شهره‌ای سراسر جهان با هزاران نور روشن می‌شوند , هوا پر از بوی خوراکی‌های لذیذ کریسمس و روح تعطیلات می‌شود . فهرستی از شهرها را که ممکن است بخواهید از کریسمس بازدید کنید , بررسی کنید .

10 مقصد برتر کریسمس امسال

10. آمریکا
شهر سرگرمی می‌داند چگونه جشن بگیرد . کل شهر مانند یک نمایش کریسمس در ماه دسامبر تبدیل می‌شود . تمام هتل‌ها تزئین می‌شوند و نمایش کریسمس در Bellagio به خصوص زیبا است . و همینطور فواره معروف , که در این زمان از سال برای جشن تعطیلات جشن گرفته می‌شوند .
کجا بروم ?
هتل Bellagio , هتل Sams تاون , دریاچه لاس وگاس .
9. کبک , کانادا
این شهر به عنوان یکی از شهرهای قاره آمریکای شمالی شناخته می‌شود . در طول کریسمس کبک با چراغ‌های پر زرق و برق و تزیینات کریسمس روشن می‌شود . برای گردش در خیابان‌های قدیمی Quebecs , پر از نور , برف و روح تعطیلات , رمانتیک است .
کجا بروم ?
کبک پیر , کوچه پتی پیک - , میدان روا , کوچه سن - جوزف .
8. توکیو , ژاپن
ژاپن بخاطر نور مسحور کننده کریسمس معروف است . با اینکه مسیحیان نبودند , ژاپنی‌ها موفق شدند روح این تعطیلات را بازسازی کنند . مراکز خرید رقابت می‌کنند , که یک نمایش بزرگ‌تر و بهتر برای کریسمس ایجاد می‌کنند . و باغ Starlight در محله Midtown با هزاران چراغ پوشانده شده‌است .
کجا بروم ?
تپه Roppongi , توکیو Midtown , Ginza , Shinjuku , Marunochi , Yurakacho .
7. سیدنی , استرالیا
از گروه کر کریسمس تعاملی در هتل پیت استریت , پیش‌بینی‌های کریسمس بر روی دیواره‌ای شهر سیدنی , تا تزئینات شگفت‌انگیز در ساختمان ملکه ویکتوریا - این شهر برای ایجاد یک روح کریسمس جادویی , هر چند که تابستان در این بخش از دنیا تابستان است , مدیریت می‌کند .
کجا بروم ?
ساختمان ملکه ویکتوریا , کلیسای جامع سنت مری , تالار شهر
6. ویلنیوس , لیتوانی
خیابان‌ها در اواخر نوامبر و دسامبر چشمک می‌زنند . درخت کریسمس اصلی در میدان کلیسای جامع , جایی که درختان اطراف میدان نیز با نور تزئین شده‌اند , یافت می‌شود . در بازار کریسمس میدان Lukiskiu و اسکیت روی یخ برای سرگرم کردن افراد محلی و مهمان ها .
کجا بروم ?
میدان کلیسای جامع , میدان Lukiskiu , سالن شهرداری , خیابان Gedimino .
5. آمستردام , هلند
سانتا کلاوس در میانه ماه نوامبر در طی یک رژه بسیار سرگرم‌کننده به نام Sinterklaas از این شهر دیدن می‌کند . جشنواره نور در Plantage آثار هنری فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد که برخی از آن‌ها بالای کانال‌ها آویزان هستند . بازارها و وقایع متعدد هم افراد محلی و هم مهمان را سرگرم می‌کنند .
کجا بروم ?
میدان سد , Plantage , Westergasfabriek , Amstelpark .
4. پاریس , فرانسه
در طول کریسمس شهر عشق از عشق لبریز می‌شود . خیابان‌ها و بولوارها با تاره‌ای نورها سوسو می‌زنند , برج ایفل از همیشه زیباتر می‌شود .
کجا بروم ?
برج ایفل , دیزنی لند , بازارها در شانزه‌لیزه و مونمارتر .
3. کلن , آلمان
شهر به خاطر تعداد زیادی از بازارهای کریسمس معروف است . یک درخت کریسمس زیبا در کنار کلیسای جامع فرض می‌شود و هوا با بوی خوش آلمانی پر می‌شود .
کجا بروم ?
کلیسای جامع کلن , بازار کریسمس قدیمی , Neumarkt , Rudolfplatz , بازار کریسمس در Stadtgarten .
2. لندن , انگلستان
شما به طور سنتی نمایش کریسمس را در کاونت گاردن پیدا خواهید کرد , در حالی که یک گوزن شمالی huge که با چراغ‌های ( پیاتزا ) تزیین شده‌است . خیابان‌ها در ماه دسامبر , همانند همه مراکز خرید , درخشان هستند که خرید کریسمس را تجربه جالبی می‌کنند .
کجا بروم ?
میدان Covent , میدان ترافالگار , میدان ترافالگار .
1. Santa Claus , Lapland , فنلاند
این روستا وارد مدار قطب شمال می‌شود و میهمانان آن نه تنها یک زمستان واقعی را تجربه می‌کنند بلکه از سانتا کلاوس دیدن می‌کنند . رستوران‌ها و مغازه‌های مختلف در این روستا وجود دارد , اما هنوز جاذبه اصلی فرصتی برای گپ زدن و گرفتن عکسی از " سانتا " است .
کجا بروم ?
این روستا تنها 2 کیلومتر از فرودگاه Rovaniemi فاصله دارد .

انتشار: 15 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 3

به "10 مقصد برتر کریسمس امسال" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 مقصد برتر کریسمس امسال" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مقصد برتر کریسمس امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید