7 خدمت یدک یار برای برطرف چالش های خرید لوازم یدکی مصرفی خودرو

به گزارش مجله رویای کره ای، ارائه 7 خدمت کاربردی به وسیله بزرگترین فروشگاه آنلاین برای خرید لوازم یدکی در کشور، یدک یار با هدف حل مسائل و چالش های خرید قطعات خوردو. با چالش های خرید قطعات خودرو آشنا شوید.

7 خدمت یدک یار برای برطرف چالش های خرید لوازم یدکی مصرفی خودرو

در حالت عادی هزینه نگهداری خودرو را می توان همان هزینه خرید لوازم یدکی بخصوص قطعات مصرفی و اجرت تعویض آن دانست که بصورت دوره ای و منظم باید تعویض شوند. لوازم مصرفی ماشین قطعاتی مثل لنت ترمز، روغن موتور، لاستیک و … هستند که بصورت منظم باید پس از طی کیلومتر معینی اقدام به تعویض آنها نمود.

اهمیت تعویض به موقع این قطعات آنجا معین میگردد که در صورت به تعویق انداختن آن و یا استفاده از قطعه بی کیفیت، سایر قطعات خودرو شما آسیب دیده و هزینه بیشتری را به شما تحمیل می نماید.

بصورت کلی خرید لوازم یدکی خودرو 4 چالش اصلی داشته که فروشگاه یدک یار به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کشور با ارائه 7 خدمت مختلف توانسته چالش های خرید لوازم یدکی را برای کاربران خود برطرف کند.

  • 4 چالش اصلی خرید لوازم مصرفی خودرو

پیدا کردن قطعه: به علت کم بود لوازم یدکی خودرو های خارجی، چینی و بصورت کلی خودرو های کم تیراژ و نو، تامین قطعه همیشه یکی از دغدغه های اصلی و زمانبر برای دارندگان خودرو است.

انتخاب برند با کیفیت و استاندارد: همیشه پیدا کردن برند مناسب و استاندارد برای افرادی که با برند های لوازم یدکی آشناییت ندارند یک چالش بوده که کدام برند کیفیت بهتری را ارائه می نماید. از همه مهم تر تشخیص استاندارد و اصل بودن قطعه است که احتیاج به تخصص حرفه ای دارد.

قیمت لوازم یدکی مصرفی: یکی از مهم ترین چالش ها، پیدا کردن فروشگاهی با برترین و مناسب ترین قیمت لوازم یدکی است.

حمل و نقل قطعات: حمل و نقل بعضی قطعات به علت ابعاد بزرگ، حساسیت و یا سنگینی، بسیار سخت بوده و برای خریدار تبدیل به یک چالش می گردد.

یدک یار به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو در کشور با بیش از 10 سال فعالیت حرفه ای در بازار لوازم یدکی توانسته 4 چالش اصلی مشتریان را برای خرید قطعات مصرفی خودرو را برطرف نماید.

روند خرید لوازم یدکی از یدک یار
  • 7 خدمت یدک یار برای برطرف چالش های خرید لوازم یدکی مصرفی خودرو

  1. تکمیل بودن قطعات خودرو در یدک یار:

    یدک یار با بیش از 60 هزار قطعه، برای تمامی خودرو های بازار ایران بخشی اختصاصی طراحی نموده است که تمامی لوازم یدکی آنها در آن صفحه گردآوری شده. با انتخاب خودرو در سایت یدک یار، دسترسی کاملی به تمامی قطعات مصرفی و غیرمصرفی آن خودرو خواهید داشت. در این شرایط دسترسی شما به لوازم یدکی مصرفی ماشین خود راحت شده و عملا مشکل زمانبر بودن پیدا کردن قطعه مورد احتیاج شما به وسیله یدک یار حل شده است.

  2. قدرت انتخاب بالا در یدک یار:

    در یدک یار شما با ورود به بخش فروش قطعه مدنظر، فهرست کاملی از برند های مختلف موجود در بازار لوازم یدکی خودرو که آن قطعه را عرضه مینمایند به شما نمایش داده میگردد. به عبارت دیگر شما در زمان خرید لوازم یدکی بیشترین قدرت انتخاب را در برند های مختلف در یدک یار خواهید داشت و میتوانید برند های مختلف قطعه مدنظر خود را مشاهده، آنالیز و برترین برند قطعه را خریداری نمایید.

  3. ارائه برترین قیمت لوازم یدکی در یدک یار:

یدک یار همیشه کوشش داشته تا برترین قیمت لوازم یدکی خودرو را به کاربران خود ارائه دهد. با ورود به بخش تخصصی فروش یک قطعه، در کنار فهرست برند های مختلف شاهد قیمت برای هرکدام از آنها خواهید بود. به عبارتی یدک یار با فراهم کردن بستری با قدرت انتخاب بالا برای شما و ارائه قیمت های مناسب، توانسته چالش بسیار مهم قیمت لوازم یدکی را برای خریدار برطرف نماید تا کاربر بتواند لوازم یدکی مصرفی ماشین را متناسب با بودجه مدنظر خود با برترین قیمت خریداری کند.

ارائه برترین قیمت لوازم یدکی در یدک یار

4. ضمانت اصالت کتبی لوازم یدکی در یدک یار:

همانطور که گفته شد تشخیص اصالت لوازم یدکی و استاندارد بودن آن احتیاج به تخصص داشته و همین چالش اصلی خریداران لوازم یدکی خودرو است. یدک یار این مشکل را با ارائه کتبی ضمانت اصالت قطعه به روی فاکتور برای کاربران خود برطرف نموده است تا اگر از اصالت قطعات خریداری شده اطمینان نداشتند بتوانند آن را مرجوع و یا تعویض نمایند.

5. ارائه هدایت تخصصی خرید لوازم یدکی:

یدک یار با در اختیار داشتن متخصصینی مجرب و حرفه ای در حوزه تعمیرات، مسائل و لوازم یدکی خودرو توانسته تا اطلاعاتی مفید و کاربردی را در اختیار کاربران خود قراردهد تا چالش انتخاب محصول مناسب خودرو و انتخاب برند باکیفیت را تا حد ممکن حل نماید. متخصصین یدک یار در بخش تخصصی فروش هر قطعه برای هر خودرو، اطلاعات مهم و هدایت های تخصصی مورد احتیاج کاربر برای خرید آن قطعه را در اختیار وی قرار داده اند تا با مطالعه آن بتواند با اطلاعاتی کامل لوازم یدکی خودرو خود را با اطمینان خریداری کند.

همینطور یدک یار به یاری متخصصین خود اطلاعات کاملی درباره انواع خرابی ها و مسائل خودرویی و راهکار آنها را بصورت کاربردی در بخش مجله یدک یار ارائه داده تا کاربران خود را بصورت هدفمند با مسائل خودرویی و روش حل مشکل بیشتر آشنا کند.

6.مشاوره رایگان به وسیله مشاورین یدک یار:

یدک یار در راستای افزایش سهولت خرید لوازم یدکی خودرو برای کاربران خود این امکان را فراهم نموده تا در صورتی که کاربر با مطالعه هدایت های مندرج در صفحه فروش قطعات ابهام یا سوالی داشت بتواند با مشاورین یدک یار بصورت تلفنی در ارتباط بوده و مشاوره رایگان دریافت کند تا از خرید خود مطمئن گردد.

مشاوره رایگان خرید لوازم یدکی

7. ارسال سریع به سراسر کشور:

همانطور که گفته شد یکی از اصلی ترین چالش های خرید لوازم یدکی خودرو، بحث حمل و نقل و جابجایی آن است، یدک یار با ارسال 3 ساعته قطعات در تهران و 24 تا 48 ساعته در سایر استان ها در قالب ارسال سریع توانسته این مشکل و چالش را نیز برای کابران خود مرتفع سازد.

فهرست قیمت لوازم یدکی مصرفی خودرو ها در یدک یار:

1. قیمت لنت ترمز ماشین

2. قیمت شمع ماشین

3. قیمت تسمه دینام ماشین

4. قیمت تسمه تایم ماشین

5. قیمت دیسک و صفحه ماشین

6. قیمت تیغه برف پاک کن خودرو

7. قیمت دسته موتور ماشین

8. قیمت باتری خودرو

9. قیمت لاستیک ماشین

10. قیمت روغن موتور ماشین

11. قیمت روغن گیربکس خودرو

12. قیمت فیلتر هوا ماشین

13. قیمت فیلتر روغن ماشین

14. قیمت صافی بنزین ماشین

15. قیمت فیلتر اتاق خودرو

تمامی قطعات فوق در فروشگاه اینترنتی یدک یار بخش تخصصی داشته و با ورود به آن صفحه و انتخاب خودرو می توانید آن قطعه برای خودرو خود را مشاهده کنید، با انتخاب خودرو خود فهرست قیمت کاملی از قطعه انتخابی به تفکیک برند به شما نمایش داده می گردد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 30 مهر 1402 بروزرسانی: 30 مهر 1402 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2314

به "7 خدمت یدک یار برای برطرف چالش های خرید لوازم یدکی مصرفی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 خدمت یدک یار برای برطرف چالش های خرید لوازم یدکی مصرفی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید