اتمام آواربرداری 800 واحد آسیب دیده در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: تاکنون آواربرداری 800 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده میانه و سراب تمام شده است.

اتمام آواربرداری 800 واحد آسیب دیده در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

به گزارش ، محمدباقر هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: کار آواربرداری خانه های تخریب شده در میانه و سراب، با مسئولیت بنیاد مسکن و مشارکت شهرداری ها، دهیاری ها، شرکت های راه سازی بخش خصوصی، سپاه، وزارت دفاع و اداره کل راهداری و هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان پیشرفت خوبی داشته و تاکنون آواربرداری 800 واحد مسکونی در این مناطق تمام شده است.

او با اشاره به اینکه 230 خانوار این مناطق متقاضی احداث اتاقک 12 متری اسکان موقت هستند، گفت: تاکنون 168 واحد احداث و تحویل متقاضیان شده و 62 واحد نیز در مرحله دیوارچینی هستند که تا خاتمه هفته احداث آن ها نیز تمام می شود.

هنربر همچنین از توزیع 225 واحد کانکس اسکان موقت از سوی خیرین، ستاد اجرایی فرمان امام و بخش خصوصی خبر داد و گفت: تعدادی از واحد های دامی نیز تحویل اهالی روستا های زلزله زده شده و بقیه واحد های مورد نیاز با همکاری بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی در حال ساخت است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در خصوص تسهیلات بلاعوض ده میلیون تومانی دولت برای زلزله زدگان استان نیز گفت: 2654 نفر متقاضی این تسهیلات هستند که تاکنون برای 1070 نفر تسهیلات پرداخت شده و مابقی نیز ظرف 48 ساعت آینده پرداخت خواهد شد.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 600

به "اتمام آواربرداری 800 واحد آسیب دیده در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام آواربرداری 800 واحد آسیب دیده در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید