اریکسن با رئال به توافق رسید

به گزارش مجله رویای کره ای، ستاره دانمارکی تاتنهام با رئال مادرید به توافقات شخصی رسیده و تنها رضایت باشگاه برای پیوستن او به جمع کهکشانی ها باقی مانده است.

اریکسن با رئال به توافق رسید

اریکسن با رئال به توافق رسید

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام با رئال مادرید به توافقات شخصی رسیده و تنها رضایت باشگاه برای پیوستن او به جمع کهکشانی ها باقی مانده است. اریکسن تا ژوئن 2020 با این باشگاه قرارداد دارد و مذاکرات تمدید با او بی نتیجه مانده است. در انگلیس بر این اعتقاد هستند که او آخرین فصل حضورش در تاتنهام را پشت سر می گذارد و منتظر پیشنهاد رسمی رئال است.

در همین رابطه امروز آاس ادعا کرد که اریکسن نیمی از راه پیوستن به رئال را طی کرده و با کهکشانی ها به توافق شفاهی دست پیدا کرده است. توافق دوطرف قطعی است و اریکسن دستمزدی به مراتب بالاتر از دستمزد فعلی اش در تاتنهام(4 میلیون یورو) دریافت خواهد کرد.

با این وجود رئالی ها برای نهایی کردن این انتقال، کار دشواری خواهند داشت؛ چرا که دنیل لوری، مدیر تاتنهام به سخت گیری در فروش ستاره هایش معروف است و پیش از این در سال های 2012 و 2013 بر سر راه انتقال لوکا مودریچ و گرت بیل به رئال، موانع زیادی ایجاد کرد و احتمال می رود، داستان در مورد اریکسن نیز تکرار شود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 192

به "اریکسن با رئال به توافق رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اریکسن با رئال به توافق رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید