استاندار تهران: 909 پروژه در دهه فجر در استان تهران به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران/تهران استاندار تهران گفت: 909 پروژه در استان تهران در همین ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید. این پروژه ها بالغ بر 4 هزار و 800 میلیارد تومان و با اشتغال زایی 11 هزار 704 نفر است.

استاندار تهران: 909 پروژه در دهه فجر در استان تهران به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه 13 بهمن ماه در حاشیه تجدید بیعت استاندار ، کارکنان استانداری ، فرمانداران و شهرداران شهرستان های استان تهران با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران طی سخنانی اعلام کرد: 909 پروژه در استان تهران در همین ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید. این پروژه ها بالغ بر 4 هزار و 800 میلیارد تومان و با اشتغال زایی 11 هزار 704 نفر است.

وی ادامه داد: این پروژه ها به غیر از پروژه سه شنبه هفته گذشته است که با حضور ریاست محترم جمهور به بهره برداری رسیده است. پروژه ای که با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید بالغ بر هزار و 50 میلیارد تومان بود؛ مردم جنوب تهران و جنوب شرق استان تهران از آب آشامیدنی استاندارد و کیفی برخوردار بوده اند.

نماینده عالی دولت در استان تهران یادآور شد: الحمدالله این پروژه نیز تحقق پیدا نموده است. مردم جنوب شرق استان تهران، مردمان شهرستانهای ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت و روستاهای تابع این شهرستانها توانستند از این آب آشامیدنی سالم برخوردار باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 783

به "استاندار تهران: 909 پروژه در دهه فجر در استان تهران به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تهران: 909 پروژه در دهه فجر در استان تهران به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید