اعتراض کارگزار پرسپولیس به وزارت ورزش؛ مدیران باشگاه تخلف می نمایند

به گزارش مجله رویای کره ای، کارگزار باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای اعتراض آمیز به وزارت ورزش و جوانان خبر از تخلف مدیران این باشگاه داد.

اعتراض کارگزار پرسپولیس به وزارت ورزش؛ مدیران باشگاه تخلف می نمایند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، اختلاف اسپانسر باشگاه پرسپولیس با هیئت مدیره این باشگاه از زمانی که محمدحسن انصاری فرد از سمت خود کناره گیری کرد شروع و در نهایت به جاهای باریک کشیده شد.

پس از رفتن انصاری فرد و سپرده شدن سرپرستی باشگاه پرسپولیس به مهدی رسول پناه، او به همراه سید مهرداد هاشمی و علی رغبتی دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه به مخالفت علنی با اسپانسر پرداختند. اسپانسری که در واقع کارگزار باشگاه محسوب می گردد.

مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به کارگزار خود خواستار قطع همکاری شدند و در مقابل این کارگزار نیز با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و جوانان از تخلف رسمی مدیران پرسپولیس اطلاع داد. چرا که آنها اعتقاد دارند بندهای قرارداد کاملا معین است و باشگاه پرسپولیس نمی تواند قراداد را به صورت یکطرفه فسخ کند. در این نامه اشاره شده که پیامد و عواقب بدی در انتظار سرخ پوشان در صورت فسخ یکطرفه قرارداد، خواهد بود.

پیش از این هم باشگاه پرسپولیس نظیر این اتفاق را تجربه نموده است و با تغییر نفر اول باشگاه، اسپانسر تغییر نموده و این موضوع منجر به ایجاد پرونده های زیادی علیه پرسپولیس در مراجع قضایی شده است.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1004

به "اعتراض کارگزار پرسپولیس به وزارت ورزش؛ مدیران باشگاه تخلف می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض کارگزار پرسپولیس به وزارت ورزش؛ مدیران باشگاه تخلف می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید