اعلام تاریخ جدید مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از اعلام تاریخ جدید مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اطلاع داد.

اعلام تاریخ جدید مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هادی رضایی در این باره گفت: پیش از این مقرر بود که مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خرداد ماه برگزار گردد که با اعلام کمیته برگزاری به تعویق افتاد و تاریخ جدید آن از 5 تا 13 تیر ماه اعلام شد.

وی اضافه نمود: با اعلام تاریخ جدید برگزاری مسابقات، تیم های شرکت کننده در دو بخش آقایان و بانوان نیز معرفی شدند و در بخش مردان تیم های چین، ایران، عراق، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا و در بخش بانوان نیز تیم های چین، ایران، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا حضور خواهند داشت.

رضایی گفت: این مسابقات برای تیم های شرکت کننده به دلیل کسب سهمیه مسابقات جهانی 2018 هلند و نیز مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا،حائز اهمیت است. البته تیم ملی والیبال نشسته آقایان ایران به دلیل قهرمانی در مسابقات پارالمپیک، سهمیه مسابقات جهانی را دارد و تیم بانوان کشورمان باید از این رویداد آسیایی برای مسابقات یاد شده کسب سهمیه کند.

با اعلام اسامی دعوت شدگان به تیم ملی در گروه مردان و بانوان، به زودی دور جدیدی از تمرینات ملی پوشان تیم والیبال نشسته برای رویدادهای پیش رو شروع می گردد و مدعوین به تمرینات از 18 اردیبهشت ماه وارد اردو می شوند.

رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به میزبانی چین و در شهر هانگژو از 5 تا 13 تیر ماه امسال برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 692

به "اعلام تاریخ جدید مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام تاریخ جدید مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید