اعمال محدودیت مصرف گاز برای مشترکان صنعتی

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان این که به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف برای تداوم جریان گاز مشترکان خانگی و مشترکان ویژه از جمله بیمارستان ها، گاز واحدهای صنعتی محدودتر می گردد، گفت: مشترکان صنعتی نسبت به تهیه سوخت دوم و مشعل دو گانه سوز اقدام نمایند.

اعمال محدودیت مصرف گاز برای مشترکان صنعتی

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از تسنیم، سید محمودهاشمی شامگاه آدینه 20 دی در حاشیه ستاد پیگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات و پاسخ به بحران استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارش برف سنگین و کاهش محسوس دما در استان در هفته آینده، رعایت صرفه جویی در مصرف گاز و آمادگی لازم جهت مقابله با بحران های احتمالی لازم است.

وی به حفظ آمادگی کارکنان این شرکت اشاره نمود و اضافه نمود: با تمهیدات و برنامه ریزی های انجام گرفته و با استفاده از همه توان و ظرفیت شرکت برای تامین گاز پایدار و مستمر و ایمن برای مشترکین استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی بر اجرای مدیریت مصرف در بخش مشترکین دولتی و صنعتی ورعایت بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس جمهور در مورد روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از ورود به ادارات و خاموش کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از خروج تاکید نمود.

وی اظهارکرد: پایش دمای ادارات به وسیله کارشناسان شرکت گاز استان انجام و نتیجه گزارشات به استانداری و سازمان بازرسی اعلام خواهد شد و در صورت عدم رعایت موارد بخشنامه گاز واحد دولتی قطع خواهد شد.

هاشمی بیان نمود: شرکت گاز خراسان جنوبی با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف جهت تداوم جریان گاز مشترکان خانگی و مشترکان ویژه از جمله بیمارستان ها مجاب خواهند شد گاز واحدهای صنعتی را محدود نموده از این رو از مشترکان واحدهای صنعتی درخواست می گردد نسبت به تهیه سوخت دوم و مشعل دو گانه سوز اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ادامه داد: محدویت واحدهای صنعتی از امروز شروع شده و احتیاج است سازمان صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی این موضوع را به واحدهای متولی و زیر مجموعه ابلاغ کند و موضوع پیش بینی سوخت دوم نیز آنالیز گردد.

وی بیان نمود: هماهنگی با شرکت پخش فرآوردهای نفتی در مورد تهیه سوخت دوم صورت پذیرفته و مسئله ای جهت تامین سوخت دوم وجود ندارد.

هاشمی خاموش کردن وسایل گرمایشی در اتاق هایی که حتی موقتی خالی از سکنه است، تنظیم دمای منزل بین 19 تا 22 درجه سانتیگراد، استفاده از لباس های گرم و مناسب فصل زمستان و همچنین استفاده از پرده های ضخیم را ازجمله موارد مورد تاکید دربخش مشترکین خانگی خاطرنشان کرد.

این مسئول همچنین مدیریت مصرف گاز از سوی مشترکان را خواستارشد و اضافه نمود: مدیریت مصرف گاز یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در صورت رعایت آن از سوی مشترکان، علاوه بر صرفه مالی برای آنان، از بروز مسائل در پیک مصرف نیز جلوگیری می نماید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تاکید نمود: بستن شیر اصلی گاز در هنگام خروج ازمنزل سبب حفظ ایمنی و کاهش خطرات احتمالی نیز می گردد. همچنین اطلاع رسانی دقیق، آگاهانه و شفاف، مردم را برای مقابله با سرما و رعایت الگوی صحیح مصرف کمک خواهد داد و قطعاً این مساله را در دستور کار خود قرار می دهیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 734

به "اعمال محدودیت مصرف گاز برای مشترکان صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت مصرف گاز برای مشترکان صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید