امیری: انصاف داشته باشند و بردهای ما را زیر سوال نبرند، قول می دهم از گروه مان در لیگ قهرمانان صعود کنیم

به گزارش مجله رویای کره ای، مهاجم تیم پرسپولیس با انتقاد از کسانی که طرح مهندسی لیگ را مطرح می نمایند، گفت: این افراد پا روی حق نگذارند و انصاف داشته باشند.

امیری: انصاف داشته باشند و بردهای ما را زیر سوال نبرند، قول می دهم از گروه مان در لیگ قهرمانان صعود کنیم

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وحید امیری پس از پیروزی 3 بر یک تیم پرسپولیس مقابل شهر خودرو گفت: شهر خودرو فوتبالی بازی می نماید که کمتر تیمی در لیگ این کیفیت را دارد. شاید به خاطر شرایط بازی در اواخر مسابقه توپ روی هوا بود، اما خرسندم که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در خصوص اعتراض به تصمیمات داوری در لحظات پایانی گفت: همین جا از صفایی و کادر داوری معذرت خواهی می کنم. یک لحظه عصبانی شدم، ولی به نظرم آن صحنه پنالتی بود. در هر صورت قول می دهم دیگر تکرار نگردد.

مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص اتهاماتی درباره حمایت از این تیم مطرح می گردد، بیان نمود: ما هفته قبل به اصفهان رفتیم بازی کنیم، اما آن رخ داد. بعد هم که امروز بازی کردیم. قطعاً هر تصمیمی بگیرند، ما عمل می کنیم. انصافاً کدام بازی ما حرف و حدیث داشته یا در کدام بازی به نفع ما اتفاقی افتاده است؟ پا روی حق نگذارند و انصاف داشته باشند. با این حرف ها بازی هایی که ما می بریم را زیر سؤال نبرند.

امیری ادامه داد: هر بازی برای ما یک فینال است و با تمام قدرت پیش می رویم تا طرفداران را خرسند کنیم.

وی در خصوص عملکرد ضعیف پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز شرح داد: بالاخره هر تیمی یک فراز و نشیبی دارد که متأسفانه اُفت ما در لیگ قهرمانان بود، اما جای نگرانی نیست و چهار بازی دیگر پیش رو داریم. من قول می دهم که ما از گرو ه مان صعود کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بعضی از تیم ها خواهان لغو مسابقات شده اند، گفت: این نیست که بگوییم چیزی به نفع ماست یا به ضررمان. ما تابع قوانین هستیم. در جایگاهی نیستیم که برخلاف تصمیم فدراسیون عمل کنیم. ما کاره ای نیستیم و فقط به بازی کردن مان فکر می کنیم. هر موقع هم بگویند بازی می کنیم. امروز هواداری در ورزشگاه نبود و قطعاً تمام کسانی که وارد ورزشگاه می شوند سلامتی شان تأیید می گردد. فکر می کنم شرایط مثبت است و اگر منفی بود که بازی ها برگزار نمی شدند. امروز هم همه رعایت می کردند تا هیچ اتفاقی نیفتد.

امیری راجع به حضورش در پست مهاجم نیز بیان نمود: من چند سال است در این پست بازی می کنم. به عنوان یک سرباز هر جا صلاح بدانند، بازی می کنم. پست تخصصی من چپ است، ولی اینجا جایی نیست که خدای نا نموده بازیکن کلاس بگذارد. هر موقع به من بازی برسد و بازی کنم، کوشش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 865

به "امیری: انصاف داشته باشند و بردهای ما را زیر سوال نبرند، قول می دهم از گروه مان در لیگ قهرمانان صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: انصاف داشته باشند و بردهای ما را زیر سوال نبرند، قول می دهم از گروه مان در لیگ قهرمانان صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید