انصارالله: عربستان تجاوز به یمن را متوقف کند تا به امنیت برسد

به گزارش مجله رویای کره ای، سخنگوی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد، عربستان سعودی در صورت انتها دادن به تجاوز نظامی علیه یمن امنیت از دست رفته خود را باز خواهد یافت.

انصارالله: عربستان تجاوز به یمن را متوقف کند تا به امنیت برسد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیئت دولت نجات ملی یمن و سخنگوی رسمی جنبش انصارالله تأکید کرد، نظام سعودی به دلیل فقدان قدرت به دنبال حمایت خارجی است.

عبدالسلام، عصر دیروز در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: عربستان سعودی به دلیل فقدان قدرت و نبوغ سیاسی در وضعیتی واقع شده است که به دنبال حمایت خارجی است. نزدیک ترین راه برایش این است که تجاوز به یمن را متوقف کند تا امنیت از دست رفته خود را دوباره بازیابد.

وی اضافه کرد: تداوم تجاوز علیه یمن برای متجاوزان هیچ گونه امنیتی نخواهد آورد و کشورهای آنها را در برابر تهدیدات بسیار خطرناک شکننده خواهد نمود.

محمد عبدالسلام توضیح داد: نظام عربستان سعودی با انتقال 60 هزار عنصر وابسته و 30 هزار سودانی و هزاران تبعه دیگر کشورها از جبهه های داخلی، آنها را به عنوان سپر انسانی در مرزهای خود مستقر نموده است.

سخنگوی انصارالله خطاب به عربستان سعودی گفت: واشنگتن به بهانه و تحت عنوان حمایت از مشروعیت (دولت مستعفی و فراری) شما را به تجاوز نظامی علیه یمن واداشت، اما امروز نگران امنیت آسمان و مرزهای خودتان هستید.

ائتلاف متجاوز سعودی از 25 مارس 2015، با شروع جنگ همه جانبه علیه یمن که از آن از تسلیحات پیشرفته آمریکا و بعضی کشورهای غربی استفاده می نماید، ده ها هزار غیرنظامی یمنی را به کام مرگ کشانده و تاسیسات حیاتی این کشور را نابود نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 273

به "انصارالله: عربستان تجاوز به یمن را متوقف کند تا به امنیت برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: عربستان تجاوز به یمن را متوقف کند تا به امنیت برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید