بارش برف و باران در برخی مناطق تا چهارشنبه، پیش بینی کاهش 12 درجه ای دما

به گزارش مجله رویای کره ای، سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران و وزش باد شدید تا چهارشنبه در برخی استان ها از کاهش 7 تا 12 درجه ای دما در پاره ای مناطق خبر داد.

بارش برف و باران در برخی مناطق تا چهارشنبه، پیش بینی کاهش 12 درجه ای دما

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز برای نوار شمالی و دامنه های جنوبی البرز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.شدت بارش برای شمال خراسان رضوی خراسان شمالی گلستان و برخی مناطق شمال غرب خواهد بود.

فردا یکشنبه 8 فروردین بارش ها در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی ادامه خواهد داشت. دوشنبه در شمال آذربایجان شرقی اردبیل و غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود و آسمان سایر مناطق کشور آرام خواهد بود.

براساس اعلام سازمان هواشناسی روز سه شنبه جو پایداری در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود. طی امروز و فردا در شمال غرب و سواحل دریای خزر و فردا در شمال شرق، شرق و دامنه های جنوبی البرز کاهش 7 تا 12 درجه ای دما پیش بینی می شود.

همچنین طی امروز و فردا در برخی مناطق شرق و جنوب شرق و مرکز وزش باد شدید روی می دهد که در مناطق مستعد باعث ایجاد پدیده گردوخاک خواهد شد.

روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج و طوفانی است. روز چهارشنبه برای برخی مناطق غرب و شمال غرب و دامنه های البرز مرکزی بارش پیش بینی شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1572

به "بارش برف و باران در برخی مناطق تا چهارشنبه، پیش بینی کاهش 12 درجه ای دما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در برخی مناطق تا چهارشنبه، پیش بینی کاهش 12 درجه ای دما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید