بازداشت فردی مرتبط به اقدامات تروریستی در انگلیس

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران: نیروهای پلیس انگلیس فردی مظنون به حمایت اقتصادی از اقدامات تروریستی را در حومه لندن بازداشت کردند.

بازداشت فردی مرتبط به اقدامات تروریستی در انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، پلیس انگلیس امروز (پنج شنبه) از بازداشت فردی مظنون به حمایت اقتصادی از اقدامات تروریستی در مناقشه های بین المللی اطلاع داد.

پلیس اعلام نمود که ماموران واحد ضدتروریستی منطقه جنوبی شرقی فردی 27 ساله را به ظن انجام اقدامات ترویستی در حومه لندن بازداشت کردند.

سیمون بودن ، فرمانده پلیس محلی اعلام نمود که بازداشت این فرد به صورت برنامه ریزی اجرا شده اما وی هیچگونه تهدیدی برای مردم این منطقه به شمار نمی رود.

این خبر درحالی منتشر شده که انگلیس از ماه آگوست تدابیر امنیتی برای مقابله با هرگونه اقدام تروریستی را به شدت افزایش داده و از آن تاریخ بازداشتهای متعددی در ارتباط با اقدامات تروریستی اجرا شده است.

از سوی دیگر دیوید کامرون، نخست وزیر این کشور و تعدادی از مقامات امنیتی بارها نسبت به خطر حمله تروریستی گروه داعش به خاک انگلیس هشدار داده اند.

وی در بیانیه ای به این منظور گفت: از همه میخواهم تا به کوشش برای ممانعت از سفر افراد به سوریه و مناطق پرتنش ادامه دهیم.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 709

به "بازداشت فردی مرتبط به اقدامات تروریستی در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت فردی مرتبط به اقدامات تروریستی در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید