بازرسی بیش از یازده هزار از واحدههای صنفی و غیر صنفی شهرستان نیشابور

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرگزاری خبرنگاران-در ده ماهه سال 1399 تعداد11631 مورد بازرسی از واحدههای صنفی و غیر صنفی شهرستان نیشابور توسط بازرسین اداره صمت صورت گرفته است .

بازرسی بیش از یازده هزار از واحدههای صنفی و غیر صنفی شهرستان نیشابور

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،رئیس اداره صمت شهرستان نیشابور اظهارکرد: در ده ماهه سال 1399 تعداد11631 مورد بازرسی از واحدههای صنفی و غیر صنفی شهرستان نیشابور توسط بازرسین اداره صمت اجرا شده است که منجر به تشکیل 1212 فقره پرونده تخلف برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی منجر شد.

محمد رضا پورکاویان گفت :تشکیل 1212 فقره پرونده تخلف برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی با 1429 عنوان تخلف به ارزش بیش از سه هزار و چهارصد میلیارد تنظیم و جهت رسیدگی به اداره محترم تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است .

وی اظهار داشت: از این تعداد بیشترین تخلفات مربوط به گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ، قاچاق کالا وتقلب می باشد .

رئیس اداره صمت شهرستان نیشابورتصریح کرد: از همشهریان محترم درخواست نمود هرگونه پیشنهاد یا گزارش تخلفات واحدهای مالی را با شماره تلفن 124 به بازرسین این اداره اطلاع تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت پذیرد ./سید باقر میر علمدار

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1582

به "بازرسی بیش از یازده هزار از واحدههای صنفی و غیر صنفی شهرستان نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی بیش از یازده هزار از واحدههای صنفی و غیر صنفی شهرستان نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید