بازسازی سقف اتاق کودک

به گزارش مجله رویای کره ای، بازسازی سقف اتاق کودک

یکی از اصلی ترین مراحل طراحی اتاق بچه ها تزیین سقف می باشد. یک سقف زیبا با تزیینات فانتزی و بازسازی ساختمان خواهد توانست تغییرات فراوانی را در اتاق بچه ها به وجود بیاورد.

بازسازی سقف اتاق کودک

جهت دریافت خدمات اجرای آلاچیق پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

امروزه شاهد فراگیر شدن مدل های متنوع سقف کناف در طراحی خانه منزل و همچنین معماری ایرانی می باشیم. کناف ها دارای طرح های کاربردی می باشند که جهت نمای دیوار و سقف در دکوراسیون داخلی پذیرایی و اتاق خواب از آن ها استفاده می کنند.

کناف اتاق خواب کودک دارای طرح های زیبا و متفاوتی است که شما خواهید توانست با توجه به احتیاج و همچنین سلیقه شخصی خود طرح مناسبی از کناف را برای اتاق کودکتان انتخاب نمایید.

شما می توانید با کمی خلاقیت و یا به کارگیری ایده های جذاب ، اقدام به کشیدن نقاشی های متنوع و رنگ آمیزی سقف نمایید.

جهت انجام این کار شما توانایی انتخاب طرح های بچه هاه متنوعی را دارید که با توجه به اتاق و وسایل کودکتان ، از طرح و مدلی که با آن ها هماهنگی دارد را استفاده نمایید. بر روی دیوار و سقف نقاشی کنید و بهترین نتیجه را در این زمینه بگیرید.

آسمان شب در تزئین سقف اتاق کودک

یکی از آسان ترین و ابتدایی ترین ایده ها جهت تزیین سقف اتاق کودک ، استفاده از طرح آسمان شب و همچنین ستاره های درخشان می باشد.

شاید شما هم هنگامی که کودکی تان با اسباب بازی ستاره فلورسنت که شب ها هنگام خاموش شدن چراغ ها میدرخشیدند برخورد نموده باشید ، این ستاره ها هر چند خیلی ساده بودند ، ولی واقعا در شب محیط اطراف اتاق را درخشان می کردند و همین امر موجب هیجان زیاد ما می شد.

ولی امروزه این طرح ها پیشرفت چشمگیری داشته و طرح های بسیار مختلفی را پیش روی مصرف کننده قرار می دهند. طرح آسمان شب پر از ستاره های درخشان دقیقا می تواند همان ظاهر شگفت انگیز آسمان را در اتاق کودک ایجاد نماید.

اگر به طرح آسمان و ستاره در اتاق کودک خود علاقه مند نیستید و می خواهید سقف اتاق کودکتان زمینه ای متنوع تر با تم شاد و پر از انرژی داشته باشد ، می توانید طرح های دیگری را جهت اضافه نمودن رنگ های شاد و متنوع به سقف اتاق اضافه کنید.

معمولا ساده ترین انتخاب رنگ است ، شاید کمی ساده و پیش پا افتاده به نظر آید ، ولی هیچ وقت جلوه ای که یک رنگ روشن و زیبا آن هم بروی سقف می گذارد را دست کم نگیرید.

کاغذ دیواری

آبرنگ ، رنگ های پاستیلی و نواری خیلی خوب سقف را می پوشانند و به آن استایل خاصی خواهند داد. اگر رنگ احساس خوبی به شما انتقال نمی دهد ، به عنوان جایگزین می توانید از کاغذ دیواری ها استفاده نمایید ، کاغذ دیواری علاوه بر رنگ ، الگوها و بافت های متنوع تری را در اختیار شما قرار می دهد.

استفاده از سقف کناف

سقف کناف هم ایده دیگری می باشد که در اتاق بچه ها جلوه زیبایی می دهد. اگر می خواهید واقعا نقطه ای کانونی در اتاق کودکتان درست کنید ، پس بهتر است که به سراغ طرح های مناسب و متنوع سقف کناف بگردید ، طرح هایی همانند طرح گل با نورپردازی و سیستم روشنایی توکار برای اتاق کودک خصوصا دختر طرحی بسیار زیبا می باشد.

مزیت سقف های کناف این است که هم محیط را خیلی شلوغ نشان نمی دهند و هم با معماری و طراحی داخلی اتاق خواب بچه ها خیلی خوب و راحت هماهنگ می گردد.

استفاده از آویز در سقف اتاق بچه ها

استفاده از انواع مختلف عروسک و یا اسباب بازی می تواند بهترین راه چاره جهت تزیین سقف و همچنین اتاق کودک باشد، به این صورت که از انواع اسباب بازی های مورد علاقه کودکتان استفاده نمایید و سعی کنید که با آویزان کردن آن ها از سقف و دیوار ها فضایی دلنشین و زیبا را در اتاق کودکتان فراهم آورید.

ساخت و یا تهیه انواع آویزهای تزیینی بچه هاه نیز می تواند طرحی جالب و قابل توجهی جهت استفاده در تزیین سقف اتاق باشد. این آویزها معمولا شامل تورهای رنگی زیبا ، انواع بادکنک ، دکوری ها و آویزهای تزیینی می باشند که می توانند زیبایی اتاق کودک را چندین برابر کنند.

تک رنگ

اگر ساده پسند هستید و می خواهید تزیینات اجرا شده بر روی سقف اتاق کودک برای مدت بیش تری قابل استفاده باشد ، خواهید توانست به جای اجرای یک طرح خاص به دنبال ایجاد یک تم ساده و تک رنگ باشید.

با توجه به رنگ غالب در دکوراسیون اتاق خواب ، می توان یک رنگ خاص را جهت تزیین سقف اتاق کودک انتخاب نمود.

ایجاد یک رنگین کمان در سقف اتاق کودک

روش دیگری که می تواند ظاهر جذاب و زیبایی را به سقف اتاق کودک بدهد ، اجرای طرح رنگین کمان می باشد. طرح رنگین کمان یک طرح خاص و شاد است که می تواند زیبایی بسیار زیادی را به سقف اتاق کودکتان ببخشد.

این طرح را می توانید با استفاده از رنگ آمیزی ، کاغذ دیواری ، نصب استیکر و یا حتی سقف کاذب ایجاد نمایید.

طرح زمین فوتبال

نقش بستن تصویر زمین فوتبال بر روی سقف اتاق پسر بچه ها می تواند از جالب ترین طرح های قابل اجرا باشد. اگر کودک شما عاشق فوتبال است ، احتمالا هیچ چیزی نمی تواند به اندازه داشتن یک اتاق با سقفی به شکل زمین فوتبال برای او جذابیت داشته باشد.

این طرح را می توان با استفاده از رنگ آمیزی و یا نصب کاغذ دیواری پوستری بر روی سقف اتاق به اجرا نمود.

منبع: رویا مال
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 965

به "بازسازی سقف اتاق کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی سقف اتاق کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید