بازگشت خارجی ها به تمرین استقلال

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، تمرین صبح امروز آبی پوشان از ساعت 11:30 در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار گردید. مارک نیو مایر، الحاجی گرو و فیلیپ که برای تمدید ویزای کارشان به کیش سفر نموده و روز گذشته در تمرین حضور نداشتند، صبح امروز در کنار دیگر بازیکنان در تمرینات گروهی حاضر بودند.

بازگشت خارجی ها به تمرین استقلال

فرشید اسماعیلی که دوران مصدومیتش را سپری می نماید، امروز هم با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و دقایقی با شفر صحبت کرد. طارق همام هم که چند روزی در تمرینات غایب بود، امروز در بازگشت به تمرین ابتدا لحظاتی با سرمربی استقلال به مصاحبه نشست سپس در تمرینات گروهی حاضر شد.

قبل از آغاز تمرین، وینفرد شفر دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد. پس از صحبت های او، بازیکنانی که روز گذشته مقابل منتخب آموزشگاه استقلال به میدان رفته بودند، 30 دقیقه ریکاوری کردند. سایر بازیکنان هم پس از گرم کردن به مرور کارهای تاکتیکی و تکنیکی پرداخته و سپس یک فوتبال درون تیمی را انجام دادند. دروازه بان های استقلال هم زیر نظر اشکان نامداری تمرینات ویژه ای را برگزار کردند.

تمرین آبی پوشان پس از 80 دقیقه به سرانجام رسید و این تیم جهت دیدار برابر سایپا تمرینات خود را در روزهای آینده ادامه خواهد داد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه 27 مهرماه از هفته نهم لیگ برتر و از ساعت 15:30 در استادیوم تختی میهمان سایپای تهران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 72

به "بازگشت خارجی ها به تمرین استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت خارجی ها به تمرین استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید