برنامه شاگردان محمد بنا تا جام دنیای و جام باشگاه های دنیا

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2019 طی روزهای 9 و 10 آذرماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد. مسابقاتی که طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی با حضور 8 تیم برتر مسابقات جهانی 2019 قزاقستان برگزار می گردد و طبیعتا اهمیت فراوانی برای تیم ملی کشورمان خواهد داشت.

برنامه شاگردان محمد بنا تا جام دنیای و جام باشگاه های دنیا

حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان چندی پیش در تبادل نظر با خبرنگاران از استارت این تیم در روز 10 آبان ماه اطلاع داد و گفت: بر خلاف شایعات اخیر، محمد بنا همچنان به عنوان سرمربی در راس امور واقع شده است. تیم ملی به تازگی رقابتهای دنیای را پشت سر گذاشته و کادر فنی و فرنگی کاران به زمانی برای استراحت احتیاج داشتند. برنامه های ما برای المپیک مدون و آماده است و طبق زمانبندی معین، تمرینات بچه ها را استارت خواهیم زد.

بدین ترتیب می توان امیدوار بود حرف و حدیث های اخیر مبنی بر کناره گیری آقای خاص به انتها رسیده و حالا محمد بنا میخواهد بزودی با برگزاری اردوهای آماده سازی، تیمش را برای حضور در جام دنیای تهران آماده کند.

حسن رنگرز مدیرفنی تیم های ملی کشتی فرنگی نیز در تشریح برنامه های این تیم برای حضور در جام دنیای تهران گفت: فرنگی کاران تیم ملی با پیشنهاد محمد بنا دو اردوی 10 روزه را تا جام دنیای در دستور کار دارند که مقدمات برپایی این اردوها فراهم شده است.

به گفته سخنگوی فدراسیون کشتی با توجه به انجام عملیات تجهیز و نوسازی خانه کشتی شماره یک که از مدتی پیش شروع شده، اردوی شاگردان بنا برای حضور در این مسابقات در خانه کشتی شماره دو برپا خواهد شد.

از سویی دیگر، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز با توجه به زمان محدود آماده سازی فرنگی کاران تا جام دنیای تاکید نموده باید استارت اردوها را بلافاصله پس از انتها رقابتهای لیگ برتر بزند و به همین دلیل نخستین اردو طی روزهای 10 تا 21 آبان ماه و دومین اردو نیز 25 آبان تا 4 آذرماه برگزار خواهد شد.

به گفته محمد بنا، فرنگی کاران ملی پوش بعد از رقابتهای جام دنیای 2019 تهران، مسابقات جام باشگاه های دنیا را هم در آذرماه سالجاری در پیش دارند و سپس باید برای حضور در جام تختی که دی ماه برگزار می گردد خود را آماده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 533

به "برنامه شاگردان محمد بنا تا جام دنیای و جام باشگاه های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه شاگردان محمد بنا تا جام دنیای و جام باشگاه های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید