تاثیر منفی لغو 16 ماهه استخدام نیرو بر وزارت خارجه آمریکا

به گزارش مجله رویای کره ای، دفتر بازرسی کل وزارت امور خارجه آمریکا در مطالعه ای معین کرد، تعلیق 16 ماهه استخدام نیرو در این وزارتخانه باعث آسیب وارد شدن به امنیت و روحیه کارمندان این وزارتخانه همچنین تاثیر منفی بر خدمات و فعالیتهای مختلف آن شده است.

تاثیر منفی لغو 16 ماهه استخدام نیرو بر وزارت خارجه آمریکا

بازرسی کل وزارت امور خارجه آمریکا دریافته که 96 درصد از سفارتخانه ها و کنسولگری های این کشور و 95 درصد از دفاتر و ادارات داخلی این وزارتخانه اعلام نموده اند که این تعلیق در استخدام نیرو تاثیری تا حدی منفی یا بسیار منفی بر کلیت فعالیتهایشان داشته است.

همچنین 100 درصد دفاتر و ادارات داخلی این وزارتخانه در پاسخ نظرخواهی بازرسی کل گفتند، این تعلیق استخدام نیرو که از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ژانویه 2017 اعمال شده و در ماه مه 2018 پایان یافت، به رفاه و روحیه کارمندان آسیب وارد نموده است. عمده سفارتخانه ها و کنسولگری های آمریکا نیز با اندکی کاهش نسبت به ادارات داخلی و به میزان 97 درصد گفتند که این موضوع به رفاه و روحیه کارمندانشان آسیب وارد نموده است.

در گزارش بازرسی کل وزارت خارجه آمریکا آمده است: چندین اداره مسئول حمایت از امنیت، بهداشت و درمان و ایمنی زندگی کارمندان به این واحد بازرسی گفتند که این تعلیق در استخدام نیرو تاثیرات زیانبار بر فعالیتهای آنها گذاشته است.

به عنوان مثال اداره امنیت دیپلماتیک این وزارتخانه گفته است، در طول مدت این تعلیق استخدام، قادر به تامین تمامی نیروهای مرکز فرماندهی خود که مسئول نظارت بر تهدیدات بالقوه علیه دیپلماتهای آمریکایی و شهروندان این کشور در خارج است، نبوده است.

در این گزارش تصریح شد: اداره امنیت دیپلماتیک گفته است، به کارگیری حداقل کارمندان لازم برای گرداندن این مرکز باعث ایجاد خستگی و تحلیل عملکرد کارمندان شده و حتی باعث ایجاد شکافهایی در پوشش دادن وظایف شده و این وضعیت تاثیر منفی چشمگیری بر قابلیت پاسخ آن به بحرانهای امنیتی در خارج گذاشته است.

این مطالعه در عین حال دریافت که این تعلیق استخدام نیرو همچنین به عملیاتهای داخلی وزارت خارجه لطمه وارد نموده و به همین دلیل اداره خدمات پزشکی این وزارتخانه به بازرسی کل گفت، به دلیل کمبود نیرو، آمادگی اش برای خدمات دهی به فرزندان کارمندان در خارج که دارای نیازهای ویژه بوده اند یا صدور مجوزهای پزشکی برای کارمندان کاهش یافته و در عین حال به فعالیتهای این اداره در حوزه آنالیز سلامت روان از جمله در زمینه معین صلاحیت افسران حامل اسلحه برای دریافت مجوز حمل سلاح نیز لطمه وارد شده است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 262

به "تاثیر منفی لغو 16 ماهه استخدام نیرو بر وزارت خارجه آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر منفی لغو 16 ماهه استخدام نیرو بر وزارت خارجه آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید