ترامپ: ترکیه و کُرد ها نباید اجازه دهند داعشی ها فرار نمایند

به گزارش مجله رویای کره ای، رئیس جمهور آمریکا از ترکیه و نیرو های کرد خواست اجازه ندهند عناصر زندانی داعش فرار نمایند و از اروپا خواست آن ها را تحویل بگیرند.

ترامپ: ترکیه و کُرد ها نباید اجازه دهند داعشی ها فرار نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با ژستی تحکم آمیز از کشور های اروپایی خواست تا عناصر داعشی زندانی در سوریه را تحویل بگیرند.

ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: آمریکا بدترین زندانی های داعشی را در اختیار دارد. ترکیه و کرد ها نباید اجازه دهند داعشی ها فرار نمایند. اروپا باید آن ها را تحویل بگیرد و همین حالا هم باید آن را انجام دهند. هرگز اجازه نخواهیم داد آن ها (عناصر داعش) به آمریکا بیایند.

شبه نظامیان نیرو های دموکراتیک سوریه روز یکشنبه ادعا کردند که پس از حملات هوایی و توپخانه ای ارتش ترکیه به منطقه عین عیسی در شمال استان رقه، 785 تن از عناصر داعش از این اردوگاه فرار نموده اند.

نهاد موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه نیز خبر داده بود که نزدیک به 100 تن از زنان و بچه ها تروریست های داعش توانسته اند از اردوگاه عین عیسی فرار نمایند. رامی عبدالرحمن مدیر این مرکز گفت که وضعیت داخلی اردوگاه متشنج است. در این اردوگاه 10000 تروریست داعشی به همراه خانواده هایشان زندانی هستند.

ترامپ پیش از این نیز بار ها از کشور های اروپایی خواسته بود عناصر داعش که در مناطق تحت کنترل نیرو های کرد سوری در زندان هستند را برای محاکمه تحویل بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 494

به "ترامپ: ترکیه و کُرد ها نباید اجازه دهند داعشی ها فرار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ترکیه و کُرد ها نباید اجازه دهند داعشی ها فرار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید