تغییرات در سیاست های فیس بوک در پی اعتراض کارمندان

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی فیس بوک تصمیم دارد تغییراتی در سیاست های این شبکه اجتماعی ایجاد کند. این امر مربوط به سیاست هایی است که فیس بوک با توجه به آنها اجازه داد پست های جنجالی رئیس جمهور آمریکا طی اعتراضات اخیر به مرگ یک سیاهپوست همچنان بدون تغییر قابل مشاهده باشد.

تغییرات در سیاست های فیس بوک در پی اعتراض کارمندان

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

پس از آنکه کارمندان فیس بوک نسبت به سیاست های این شبکه اجتماعی اعتراض کردند، زاکربرگ در یک پست فیس بوکی خبر از این تغییرات داد اما هیچ قولی درباره تغییراتی خاصی در قوانین این شبکه اجتماعی نداد.

او در این پست نوشته است: می دانم که بسیاری از شما تصور می کنید باید به پست های رئیس جمهور در هفته های اخیر برچسب می زدیم. ما قصد داریم بعضی از سیاست هایی را آنالیز کنیم که به تبادل نظر و تهدیدهای مربوط به استفاده از زور مربوط است تا در صورت لزوم بندهایی را تغییر دهیم.

اشاره دقیق زاکربرگ به پست با شروع غارت، تیراندازی شروع می گردد دونالد ترامپ است که فیس بوک آن را از پلتفرم خود حذف نکرد.

مدیر ارشد اجرایی فیس بوک در ادامه اضافه نمود: ما سعی می کنیم به غیر از دو اقدام عدم تغییر پست در پلتفرم یا حذف آن، گزینه هایی احتمالی برای آنالیز محتوای خشن و نیمه خشن را آنالیز کنیم.

به گفته زاکربرگ فیس بوک سعی می نماید درباره تصمیماتش برای حذف پست ها و آنالیز پست هایی که به سرکوب رای دهندگان منجر می گردد شفاف عمل کند. همچنین این شبکه اجتماعی به دنبال توسعه نرم افزاری است که عدالت نژادی را ترویج می نماید.

هفته گذشته در یک جلسه اداری، کارمندان فیس بوک موضع زاکربرگ نسبت به پست های ترامپ را زیر سوال بردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1079

به "تغییرات در سیاست های فیس بوک در پی اعتراض کارمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات در سیاست های فیس بوک در پی اعتراض کارمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید