تفاهم نامه همکاری ایرانسل و لالیگا برای دوسال دیگر تمدید شد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل با حضور در ساختمان مرکزی سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، پس از برگزاری جلساتی، تفاهم نامه همکاری ایرانسل با لالیگا را برای دوسال دیگر، با هدف گسترش همکاری های طرفین، تمدید کرد.

تفاهم نامه همکاری ایرانسل و لالیگا برای دوسال دیگر تمدید شد

نخستین تفاهم نامه همکاری ایرانسل و لالیگا در آذرماه سال 96 با دو هدف دسترسی به محتوای اختصاصی لالیگا به واسطه لنز ایرانسل و استعدادیابی در جهت بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان امضا شد.

ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیتای کشور، تنها اپراتور موبایلی دارنده مجوز IPTV در ایران که نام تجاری لنز را برای آن انتخاب نموده، امکان دسترسی به خدمات چند رسانه ای متنوع برای مخاطبان را فراهم نموده است. لنز در کنار پوشش سراسری اینترنت پهن باند ایرانسل امکان دسترسی به برنامه های زنده، بازپخش برنامه های در حال انجام و محتوای متنوع ویدیویی را برای مشترکان تدارک دیده است.

از سویی لالیگا، با بیش از 3 میلیارد مخاطب در سال 2018 و بیش از 500 میلیون مخاطب در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا، شهرت بسزایی در میان هواداران فوتبال دارد. لالیگا یکی از مهمترین لیگ های فوتبال دنیا است که بیش از هر لیگ دیگری از سوی یوفا (اتحادیه فوتبال اروپا) در رده اول معتبرترین لیگ های اروپایی قرار گرفته است.

همکاری میان ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور و لالیگا به عنوان یکی از بزرگترین و مشهورترین لیگ ها در میان لیگ های فوتبال دنیا، ابتدا پس از برگزاری 3 دوره کمپ استعدادیابی فوتبال با حضور سفیران و مربیانی از لالیگا برای نخستین بار تمدید شد و حالا بعد از برگزاری 6 دوره کمپ استعدادیابی و پخش ویدیوهای اختصاصی لالیگا بر بستر تلویزیون اینترنتی ایرانسل، لنز، این تفاهم نامه برای دوسال دیگر نیز تمدید شده است.

ایرانسل پس از برگزاری 6 دوره کمپ استعدادیابی، هفته گذشته 17 نفر از نوجوانان مستعد 11 تا 13 ساله از سراسر کشور را که در کمپ های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا حضور داشتند، طی یک اردوی رایگان 10 روزه به اسپانیا اعزام کرد.

انجام سه بازی محبت آمیز با تیم های نوجوانان خیرونا، اتلتیکومادرید و لگانس، بازدید از شهرهای بارسلون و مادرید، حضور در استادیوم های نیوکمپ، سانتیاگوبرنابئو و واندا متروپولیتانو، بازدید از مقر لالیگا و ملاقات و تمرین با سفیر لالیگا، تماشای یکی از مسابقات لالیگا میان تیم های لگانس و ویارئال و آشنایی با امکانات حرفه ای فوتبال اسپانیا از جمله برنامه های این اردوی تدارکاتی بوده که هم اکنون در حال برگزاری است.

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل پس از امضای تمدید تفاهم نامه همکاری، از اردوی تمرینی منتخبان کمپ های ایرانسل-لالیگا در مادرید نیز دیدار کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 351

به "تفاهم نامه همکاری ایرانسل و لالیگا برای دوسال دیگر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری ایرانسل و لالیگا برای دوسال دیگر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید