جشنواره نوروزخانه در روزهای کرونایی

به گزارش مجله رویای کره ای، جشنواره نوروزخانه همزمان با روزهای خانه نشینی شهروندان در ایام نوروز میان خانواده ها برای پویا سازی محیط خانه و ایجاد نشاط میان اعضای خانواده ها در حال اجرا است.

جشنواره نوروزخانه در روزهای کرونایی

جهت دریافت خدمات اجرای پشت بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

خبرنگاران- سارا جعفرزاده: در ایام نوروز سال جاری، شهروندان منطقه 8 هم مانند دیگر شهروندان برای پیشگیری از بیماری کرونا، اوقات خود را در خانه و میان خانواده سپری می نمایند و از همین رو، برای ایجاد نشاط و شادابی میان خانواده ها، برنامه متفاوتی توسط شهرداری منطقه 8 برای آنها تدارک دیده شده است.

جعفر امیرآبادی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 8 ،در این باره می گوید:هدف از اجرای جشنواره نوروزخانه در ایام نوروز پویا سازی محیط خانه است که نتایج مثبتی از جمله ارتقای سلامت روان بچه ها بر پایه بازی های روانشناختی در خانه، پرورش هوش و خلاقیت، افزایش دقت و تمرکز، ارتقای مهارت های ارتباطی و تقویت حافظه دارد.

امیر آبادی زاده ادامه می دهد: دراین طرح که با هدف انجام بازی و هیجان برای تمامی اعضای خانواده در فضای مجازی از سوی اداره سلامت منطقه و مرکزفرآموز فردوس برنامه ریزی شده است، علاقه مندان می توانند فیلم و عکس بازی های خانوادگی خود را به طور روزانه ارسال و در قرعه کشی شرکت نمایند.

شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 26316317 تماس بگیرند و یا آثار خود را به شماره 09332566006 در تلگرام و واتس آپ ارسال نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 799

به "جشنواره نوروزخانه در روزهای کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره نوروزخانه در روزهای کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید