حمایت صندوق تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از شرکت های صادرات محور

به گزارش مجله رویای کره ای، مسئول بخش برنامه ریزی و توسعه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور گفت: این صندوق از مرحله ایده تا تجاری سازی طرح ها را حمایت می نماید و برای شرکت های صادرات محور نیز امتیازات ویژه ای درنظر گرفته است.

حمایت صندوق تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از شرکت های صادرات محور

به گزارش خبرنگاران، هادی ادیب، روز شنبه (5 مرداد) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کردستان، اظهار کرد: اساسنامه جدید صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور از تاریخ 30 خردادماه سال جاری، از سوی هیات دولت به ما ابلاغ شد و محورهای حمایتی آن از یک حوزه به هفت حوزه افزایش یافته است.

وی اضافه نمود: طرح های نوآورانه و دارای فناوری های نوین، مورد حمایت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته قرار می گیرند.

مسؤول بخش برنامه ریزی و توسعه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور بیان کرد: بانک ها تسهیلات را فقط بر مبنای سیستم اقتصادی خودشان ارزیابی می نمایند، اما ما علاوه بر جنبه اقتصادی، از لحاظ دانش فنی و مهندسی طرح ها را ارزیابی می کنیم و دانش فنی طرح ها یک نقطه مثبت است.

وی گفت: به هر شرکت تا سقف سه میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می گردد، به شرطی که طرح های شرکت، تکراری نباشد.

ادیب توضیح داد: ما از ایده تا تجاری سازی طرح ها را حمایت می کنیم و برای شرکت های صادرات محور نیز امتیاز ویژه ای درنظر گرفته ایم.

وی اظهار داشت: امیدواریم استان های محروم کشور که یاری کمتری را قبلا دریافت نموده اند، حضور بیشتری را داشته باشند.

مسئول بخش برنامه ریزی و توسعه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور اظهار داشت: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کاملا دولتی بوده و در راستای سیاست های حاکمیتی حرکت می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 247

به "حمایت صندوق تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از شرکت های صادرات محور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت صندوق تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از شرکت های صادرات محور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید