حمله معترضان به نیروهای امنیتی فرانسه

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران : گروهی از معترضان در حومه پاریس، پایتخت فرانسه به نیروهای امنیتی و خودروهای پلیس حمله کردند.

حمله معترضان به نیروهای امنیتی فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، شماری از معترضان در حومه پاریس پایتخت فرانسه اوائل بامداد یکشنبه به وقت محلی به کلانتری و خودروهای پلیس حمله کردند.

به نوشته خبرگزاری فرانسه این جدیدترین حمله معترضان علیه نیروهای امنیتی در فرانسه محسوب می گردد. در حمله بامداد یکشنبه در 12 کیلومتری پاریس حدود 40 نفر مشارکت داشتند و براساس گزارش ها به ورودی کلانتری و چند خودروی پلیس آسیب رساندند. مقامات محلی ازعدم جراحت در این حادثه خبر دادند. مقامات فرانسوی گفته اند در جریان این حادثه شخص یا اشخاصی مجروح نشده اند. گفته می گردد که طی این حادثه در واکنش به برخورد خشن پلیس با یکی از جوانان این منطقه انجام شده است.

وزیر کشور فرانسه نیز با اشاره به این حادثه به تداوم عملیات نیروهای امنیتی علیه مواد مخدر در حومه پاریس خبر داده است. پلیس منطقه نیز اعلام نموده که هنوز هویت مهاجمان تعیین نشده است.

تنش بین پلیس و ساکنان عمدتا فقیر در شهرهای فرانسه که غالبا از طیف مهاجران هستند مدت است که شدت گرفته و در تابستان نیز با ادعای خشونت ونژاد پرستی به اوج خود رسید. مدت هاست معترضان فرانسوی موسوم به جلیقه زرد ها نیز در خیابان های پاریس تجمع نموده و علیه نظام سرمایه داری و سیاست های دولت امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه معترضند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1212

به "حمله معترضان به نیروهای امنیتی فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله معترضان به نیروهای امنیتی فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید