خبرنگاران آبگرفتگی منازل مسکونی روستای ٰپاعلم ٰ پلدختر

به گزارش مجله رویای کره ای، خرم آباد - خبرنگاران - بخشدار مرکزی پلدختر گفت: هفت منزل مسکونی روستای پاعلم به دلیل شدت بارندگی ها دچار آبگرفتگی شد.

خبرنگاران آبگرفتگی منازل مسکونی روستای ٰپاعلم ٰ پلدختر

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بابک امرایی شامگاه یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بارش های 48 ساعت گذشته و افزایش آب های سطحی موجب آبگرفتگی این منازل شد که نیروهای امدادی شهرستان باحضور به موقع نسبت به تخلیه آن اقدام کردند.

وی با اشار به بازبودن تمام راههای روستایی بخش مرکزی پلدختر اضافه نمود: نیروهای بخشداری، هلال احمر و دهیاری با استفاده از تجهیزات موتور پمپ و لجن کش آبگرفتگی این منازل را برطرف کردند.

متوسط میزان بارندگی پلدختر طی 48 ساعت گذشته تا ظهر یکشنبه 48.4 میلی متر ثبت شد.

فرماندار پلدختر روز گذشته با هشدار در مورد وقوع سیل احتمالی در این شهرستان بر آماده باش دستگاه های مرتبط و خدمات رسان به ویژه در مناطق حاشیه رودخانه کشکان تاکید نموده بود.

سامانه بارشی از 48 ساعت گذشته تا اواخر امروز در جو استان فعال بود و بر اساس اعلام هواشناسی روز چهارشنبه نیز با ورود سامانه بارشی جدید به نیمه غربی کشور، ناپایداری هایی به شکل بارش باران، گاهی رعد و برق و در مناطق سردسیر شمال و شرق، ارتفاعات و گردنه ها رگبار برف پیش بینی می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1371

به "خبرنگاران آبگرفتگی منازل مسکونی روستای ٰپاعلم ٰ پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آبگرفتگی منازل مسکونی روستای ٰپاعلم ٰ پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید