خبرنگاران فرماندار:امکاناتی برای مسافران نوروزی در اندیمشک نیست

به گزارش مجله رویای کره ای، اندیمشک-خبرنگاران-فرماندار شهرستان اندیمشک سلامت مردم را از اولویت های مهم دانست و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم ، ایام نوروز سال جاری هیچ گونه امکانات رفاهی و تفریحی به مسافران نوروزی اختصاص داده نمی گردد.

خبرنگاران فرماندار:امکاناتی برای مسافران نوروزی در اندیمشک نیست

پیمان جهانگیری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد:تردد در سطح شهرستان از شرایط پرخطر محسوب می گردد و با توجه به اینکه اندیمشک ورودی خوزستان است و هرسال جمعیت میلیونی مسافران از اندیمشک تردد می نمایند این تردد ها محدود خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طی جلسات استانی برای مدیریت شرایط، در تردد از ورودی شمالی خوزستان و اندیمشک محدودیت هایی اعمال خواهد شد از شهروندان خواست از هرگونه تردد در سطح شهرستان خودداری نموده و تا دو هفته آینده خود را قرنطینه خانگی نمایند.

فرماندار اندیمشک توضیح داد:بازدید مسافران از همه اماکن تفریحی گردشگری از جمله سدهای کرخه و دز ممنوع است ضمن اینکه هتل ها و مهمانسراها از پذیرش مسافران نوروزی تا اطلاع ثانوی منع شده اند.

وی اضافه کرد: این یک حرکت ملی برای حفظ سلامت آحاد مردم است و لذا از همه مردم تقاضا می گردد از مسافرت و تردد غیرضروری خودداری نمایند.

جهانگیری گفت: مردم خریدهای نوروزی خود را نیز به بعد از عید و پیک بیماری موکول نمایند ضمن اینکه اصناف و بازاریان هم باید همکاری بیشتری در ایام کنونی داشته باشند.

وی اضافه کرد:با مشارکت بیشتر مردم امیدواریم شاهد بهاری بدون کرونا باشیم و بی شک این همکاری و مشارکت مردم در پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری ، بسیار مهم است.

به گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز هفت هزار و 161 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 237 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به 2 هزار و 394 نفر رسیده است.

ویروس کرونا موسوم به کووید - 19 ، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 893

به "خبرنگاران فرماندار:امکاناتی برای مسافران نوروزی در اندیمشک نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار:امکاناتی برای مسافران نوروزی در اندیمشک نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید