خبرنگاران کشف 35 هزار عدد ماسک احتکار شده در شمال غرب تهران

به گزارش مجله رویای کره ای، تهران-خبرنگاران- رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: 35 هزار و500 عدد ماسک احتکار شده در شمال غرب تهران به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

خبرنگاران کشف 35 هزار عدد ماسک احتکار شده در شمال غرب تهران

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ سعید راستی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیری ماسک فیلتردار در انباری در حوالی سیمون بولیوار تهران، آنالیز موضوع در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت نهاده شد.

وی اضافه نمود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر و شناسایی انبار فرد محتکر با هماهنگی مقام قضائی بیست و سوم فروردین ماه به محل اعلامی، اعزام و پیروز شدند، مالک انباری را دستگیر و در بازرسی از این انبار 34 هزار و 700 عدد ماسک فیلتردار و800 عدد ماسک یکبار مصرف احتکار شده کشف نمایند.

سرهنگ راستی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی گردید، اعلام کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد نموده اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در سرانجام با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار نمایندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست: در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را به پلیس به وسیله مرکزو فوریت های پلیسی 110 اعلام نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 983

به "خبرنگاران کشف 35 هزار عدد ماسک احتکار شده در شمال غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف 35 هزار عدد ماسک احتکار شده در شمال غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید