خبرنگاران یک واحد فراوریی در کهگیلویه و بویراحمد برای فراوری ژل ضد عفونی اعلام آمادگی کرد

به گزارش مجله رویای کره ای، یاسوج- خبرنگاران- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت فراوریی سینره با توجه به شیوع ویروس کرونا در بعضی از استان های کشور برای فراوری ژل ضد عفونی اعلام آمادگی نموده است و از هفته فراوری خود به سایر استان ها شروع می نماید.

خبرنگاران یک واحد فراوریی در کهگیلویه و بویراحمد برای فراوری ژل ضد عفونی اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرنگاران، حسین کلانتری عصر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت فراوریی سینره در یاسوج گفت: این واحد فراوریی با توجه به شیوع ویروس کرونا در بعضی از استان های به کشور خط فراوری خود را به تهیه مواد ضد عفونی از جمله ژل ضدعفونی نماینده اختصاص داده است که روزانه بین 6 تا 18 هزار عدد مایع ضدعفونی فراوری می نماید.

وی اضافه نمود: این واحد فراوریی علاوه بر تامین احتیاج استان به زودی ب سایر استان ها نیز ژل ضد عفونی ارسال می نماید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: این استان برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی آمادگی کامل دارد و مردم استان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و تنها با رعایت اصول بهداشتی به جنگ این ویروس بروند.

کلانتری اعلام کرد: رسانه های استان نقش مهمی در راستای افزایش آرامش مردم دارند و باید کوشش نمایند که با فراوری محتوای مناسب زمینه ساز امید و آرامش در مردم شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به واحدهای فراوریی و داروخانه های استان که اقلام پزشکی ضروری از جمله ماسک ،مایع ضدعفونی و سایر مواد مورد احتیاج مردم را که در این ایام گران می فروشند هشدار داد احتکار نمایندگان و گران فروشان شناسایی می شوند و با آن ها برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

بر اساس آخرین آمار هنوز مورد ابتلا قطعی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی نشده است .

شرکت فراوریی سینره دارای 21 شعبه توزیع و فروش در داخل کشور است و بیش از یکهزار و 100 نفر نیروی متخصص به صورت مستقیم در این شرکت و در شعب توزیع و فروش آن در کشور مشغول فعالیت هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 861

به "خبرنگاران یک واحد فراوریی در کهگیلویه و بویراحمد برای فراوری ژل ضد عفونی اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک واحد فراوریی در کهگیلویه و بویراحمد برای فراوری ژل ضد عفونی اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید