خبرنگاران 6 پروژه شهرداری ابهر افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش مجله رویای کره ای، زنجان - خبرنگاران - 6 پروژه شهرداری ابهر در چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.

خبرنگاران 6 پروژه شهرداری ابهر افتتاح و کلنگ زنی شد

شهردار ابهر روز چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت شهرداری این شهر با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اضافه کرد: شهرداری مثل سال های قبل در هفته دولت، پروژه های مختلفی را افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد نمود که افتتاح فاز دوم بازطراحی و ساماندهی پارک پردیس همچنین افتتاح سه پارک محله ای در حسین آباد و شهرک گلسار نمونه هایی از این طرح ها است.

محمدرضا ذوالقدری ها کلنگ زنی سه پروژه شامل استخر سرپوشیده، ساختمان اداری - تجاری و بهداشتی شریف آباد و ساختمان خدماتی - اداری خیابان 17 شهریور از دیگر اقدامات قابل توجه شهردار ابهر در هفته دولت مطرح نمود.

این مسئول با بیان اینکه بازطراحی پارک پردیس از پروژه هایی است که از سال های قبل شروع شده، اعلام کرد: فاز اول این پروژه در سال 97 به بهره برداری رسید و فاز دوم نیز از سال گذشته شروع و امسال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

ذوالقدریها توضیح داد: از دیگر مطالبات شهروندان ابهری از شهرداری استخر سرپوشیده بود که هم زمان با هفته دولت این پروژه در خیابان طالقانی شمالی کلنگ زنی می گردد که مساحت این استخر چهار هزار و 600 مترمربع بوده و برای شروع عملیات اجرایی آن در امسال 300 میلیون تومان اعتبار احتیاج است.

رییس شورای شهر ابهر نیز با بیان اینکه شهر به عنوان یک پدیده چند بعدی و پیچیده و در عین حال پویاست که احتیاج به برنامه ریزی خاصی دارد، اضافه کرد: به رغم اهمیت جنبه های مالی، توسعه چیزی فراتر از اقتصاد است و احتیاج به بسترهای دارد که این بسترها باید تقویت گردد.

نعمت الله نجیب حسینی با بیان اینکه 14میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی توسط شهرداری ابهر جذب شده است، گفت: برای تقویت بسترهای توسعه شهر از مشارکت مردم نیز بهره گیری شده و کوشش شده پروژه ها بر حسب مطالبات مردم تعریف گردد.

وی یادآور شد: در منطقه شناط یکی از دغدغه های عمومی مردم پارک عظیم خانواده بود که سال گذشته کلنگ زنی شد و امیدواریم تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1204

به "خبرنگاران 6 پروژه شهرداری ابهر افتتاح و کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 پروژه شهرداری ابهر افتتاح و کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید