در سرتاسر جهان هتل رزرو کنید!

به گزارش مجله رویای کره ای، قیمت هتل ها بسته به تعداد ستاره ها، خدماتی که ارایه می دهند، نزدیکی بهمراکز خرید و بانک ها و پارک ها و اماکن گردشگری متفاوت است.

در سرتاسر جهان هتل رزرو کنید!

برخی از آژانس های مسافرتی و شرکت ها با ادعای رزرو هتل در تمام جهان برای مسافران ایرانی که قصد سفر به کشورهای دیگر را دارند بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای، سراغ از نوع تازه ای از کاسبی و کسب درآمد گرفته اند.

این آژانس ها ادعا می نمایند با دریافت تخفیف از هتل مورد نظر و دریافت واچر برای مسافران در واقع شرایط سفر را برای آنها به شکل ساده تری مهیا می نمایند.

یکی از این آژانس ها برای 5 شب اقامت در هتلی 5 ستاره در شهر پکن چین با نام د. ت مبلغ900 هزار تومان را اعلام می نماید. در حالی که یکی دیگر از آژانس های مسافرتی برای تور چین همراه با خدمات ویژه گردشگری و اقامت 7 شب و 8 روز در همین هتل مبلغ 1 میلیون تومان برای هر نفر دریافت می نماید! این هتل غذاهای آسیایی، اروپایی سرو می نماید، استخر روباز و امکان تبدیل ارز، رستوران و بانک در دسترس هستند.

کارمند آژانس در پاسخ به این سوال که بابت رزرو هتل چقدر دریافت می کنید می گوید:مبلغی نمی گیریم، رایگان است!

در حالی که طبق آنالیز ها این گونه شرکت ها یا آژانس های مسافرتی با قیمتی بالاتر از آنچه هتل دریافت می نماید برای مسافران در این هتل ها اتاق رزرو می نمایند و درصدی از پولی که متقاضی بابت رزرو هتل به حساب واریز می نماید را به عنوان حق الزحمه خود برمی دارند.

کارمند آژانس دیگری که خدمات رزرو هتل در سرتاسر جهان را ارایه می دهد می گوید:هیچ گونه اطلاعاتی راجع به حتمی بودن خدماتی که هتل ها ادعای ارایه آن را به مسافران دارند نداریم. تنها رزرو می کنیم و مسوولیتی در قبال درست بودن یا نبودن اطلاعات راجع به هتل ها نداریم، چون ما تا به حال به آنجا نرفته ایم و نمی دانیم شرایط شان چطور است. روی سیستم من نوشته فلان هتل اینترنت و استخر روباز دارد؛ نمی دانم دروغ است یا راست! قیمت هتل ها در ایتالیا از 100 دلار به بالا است.

شرکت بعدی که در آگهی خود ادعا نموده درتمام جهان برای مسافران ایرانی هتل رزرو می نماید مورد بعدی است. کارمند این آژانس می گوید:اگر بخواهید به فرانسه سفر کنید باید معین کنید در کدام منطقه از این کشور خواهید بود و چه هتلی مد نظر شماست. در غیر این صورت نمی توانم کمکی به شما بکنم. هتل ها را بر اساس تاریخ رزور می کنیم.در قدم اول منطقه ای که می خواهید به آن سفر کنید را اعلام می کنید.

از هتل 3 الی 4 ستاره به بالا دارم، مثلا 3 شب با صبحانه 500 دلارمی گردد. قیمت ها از 300 تا 500 دلار آغاز می گردد و تا 100 هزار دلار هم می رسد. فرانسه دارای تعداد بسیاری زیادی هتل است و باید حتما مخشص کنید می خواهید به کدام استان سفر کنید.

بنابراین گزارش قیمت هتل 3، 4،5 و 6 ستاره در آنتالیا ترکیه برای یک شب اقامت 49 هزار تومان تا 2 میلیون و 200 هزار تومان است.

قیمت یک شب اقامت در هتلی در کوش آداسی ترکیه 2 میلیون و 100 هزار تومان است. یک شب اقامت درکوالالامپور از 46 هزار تومان تا 700 هزار تومان است.

دهلی هند،از 94 هزار تومان تا 1 میلیون و 400 هزار تومان، ونکوور کانادا از 260 هزار تومان تا 360 هزار تومان، شانگهای چین از 59 هزار تومان تا 700 هزار تومان، لاس و گلاس آمریکا از 57 هزار تومان تا 265 هزار تومان، نیویورک 233 هزار تومان تا 1 میلیون و 200 هزار تومان، توکیو ژاپن از 182 هزار تومان تا 883 هزار تومان، لیون فرانسه از 132 هزار تومان تا 554 هزار تومان است.

قیمت هتل ها بسته به تعداد ستاره ها، خدماتی که ارایه می دهند، نزدیکی به مراکز خرید و بانک ها و پارک ها و اماکن گردشگری متفاوت است و البته آژانس ها مدعی هستند قیمت های اعلام شده با هزینه مالیات و عوارض هتل هستند.

برای رزرو هتل مسافران باید واچر تهیه نمایند. واچر در اصل سند مالکیت زمانی و نشانه ای برای قطعی شدن رزرو هتل در شهر مقصد است. با استفاده از اطلاعات واچری که برای مسافر صادر شده و ارائه آن به هتلی که رزرو نموده است، شخص می تواند وارد هتل گردد و سرویسی که رزرو نموده است را دریافت کند.

برخی از خدمات هتل ها در سرتاسر جهان عبارتند از: حمام های محلی و سنتی،استخر روباز، کافه تریا، سونا، چتر آفتابی، استخر روباز، مینی گلف، اتاق جلسات، سرویس شستشوی البسه، جکوزی، دسترسی به اینترنت، استخر سرپوشیده، آرایشگاه، سالن بدنسازی، غواصی و وسایل غواصی، تبدیل ارز، استخر کودک، سالن بیلیارد، ورزش های آبی و پذیرش 24 ساعته.

منبع: خبرگزاری برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

منبع: برترین ها
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 304

به "در سرتاسر جهان هتل رزرو کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سرتاسر جهان هتل رزرو کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید