دو بازیکن پرسپولیس بهترین مدافع راست و چپ لیگ قهرمانان آسیا شدند

به گزارش مجله رویای کره ای، سیامک نعمتی و سعید آقایی از پرسپولیس به عنوان بهترین مدافعان راست و چپ لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب انتخاب شدند.

دو بازیکن پرسپولیس بهترین مدافع راست و چپ لیگ قهرمانان آسیا شدند

برای سفر با تور پوکت لحظه آخری همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبر ورزشی، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته در ادامه نظرسنجی های خود برای انتخاب تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین مدافعان این رقابت ها به راه انداخت.

در این نظرسنجی AFC به معرفی نامزدهای 3 پست خط دفاعی یعنی مدافع راست، چپ و میانی در لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب پرداخت. 4 مدافع پرسپولیس در میان نامزدها نهاده شدند. سیامک نعمتی در میان نامزدهای مدافع راست نهاده شد. شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان نامزد بهترین مدافع میانی و سعید آقایی نامزد کسب بهترین دفاع چپ شدند.

امروز (شنبه) این نظرسنجی به انتها رسید و 2 مدافع پرسپولیس به عنوان بهترین ها از دید کاربران انتخاب شدند. در پشت مدافع چپ سعید آقایی با کسب 85 درصد آراء بهترین مدافع در پست خود انتخاب شد. سیامک نعمتی در پست دفاع راست با کسب 79 درصد آراء در رده اول ایستاد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1309

به "دو بازیکن پرسپولیس بهترین مدافع راست و چپ لیگ قهرمانان آسیا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بازیکن پرسپولیس بهترین مدافع راست و چپ لیگ قهرمانان آسیا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید