رایزنی دیپلماتیک ایران و روسیه درباره آخرین تحولات سوریه

به گزارش مجله رویای کره ای، معاون وزیر خارجه روسیه در ملاقات با سفیر ایران در مسکو، وی را در جریان نتایج گفت وگوهای اخیر روسیه و ترکیه در خصوص سوریه قرار داد.

رایزنی دیپلماتیک ایران و روسیه درباره آخرین تحولات سوریه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه از رایزنی دیپلماتیک با ایران درباره آخرین اوضاع سوریه در چارچوب مذاکرات فرایند آستانه اطلاع داد.

به نوشته خبرگزاری تاس،سرگئی ورشینین معاون وزارت خارجه روسیه روز دوشنبه با کاظم جلالی سفیر ایران در این کشور دیدار کرد.

وزارت امور خارجه روسیه در این زمینه اعلام نمود: طرفین در خصوص شرایط سوریه به گفتگو پرداختند و سفیر ایران از نتایج مذاکرات سطح بالای روسیه و ترکیه در مسکو در 5 مارچ (پنجشنبه 15 اسفند) آگاه شد.

به نوشته تاس، دیپلمات های روسیه و ایران در این دیدار بر اهمیت همکاری بیشتر ایران، ترکیه و روسیه در قالب فرایند آستانه به منظور اطمینان از استقرار پایدار در سوریه تاکید کردند.

این منبع خبری در گزارش خود اضافه کرد که این دیدار بنابر تقاضای ایران انجام شد.

روسای جمهور روسیه و ترکیه پنجشنبه گذشته برای توافق آتش بس و شماری دیگر اقدامات جهت حل و فصل اوضاع در شهر ادلب در شمال سوریه مذاکراتی را در مسکو برگزار کردند.

وزارت دفاع ترکیه روز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام نمود یک هیأت روسی فردا سه شنبه به شهر آنکارا در ترکیه سفر می نماید تا درباره جزئیات باقی مانده درخصوص آتش بس ادلب صحبت کند. (جزئیات بیشتر)

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 892

به "رایزنی دیپلماتیک ایران و روسیه درباره آخرین تحولات سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی دیپلماتیک ایران و روسیه درباره آخرین تحولات سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید