رسیدگی به 35 مورد نارضایتی در خصوص استرداد هزینه بلیت در زنجان

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان خبر داد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان به بررسی و رسیدگی به 35 مورد نارضایتی ناشی از عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی در خصوص استرداد هزینه های کنسلی پرداخت.

رسیدگی به 35 مورد نارضایتی در خصوص استرداد هزینه بلیت در زنجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند، بعد از ظهر امروز، 22 اسفندماه 98، با اعلام خبر فوق اظهار کرد: اقدامات نظارتی در خصوص پیشگیری از کرونا ویروس با شدت تمام ادامه دارد و در این راستا 35 مورد نارضایی ناشی از عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی در خصوص استرداد هزینه های کنسلی بررسی و رسیدگی شد.

او در خصوص دیگر اقدامات نظارتی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر زنجان گفت: هشت مورد نظارت بر امور بهداشتی در مراکز اقامتی استان اعم از هتل ها، مهمانپذیر ها و... 12 مورد نظارت بر اجرای پروتکل های دانشگاه علوم پزشکی در سفره خانه های سنتی، ابلاغ کتبی عدم پذیرش مسافر در مراکز غیر رسمی به تمامی ادارات کل استان و ابلاغ کتبی عدم پذیرش مسافر در مراکز اقامتی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان زنجان از دیگر اقدامات 24 ساعت گذشته در راستای قطع چرخه کرونا ویروس است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 900

به "رسیدگی به 35 مورد نارضایتی در خصوص استرداد هزینه بلیت در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به 35 مورد نارضایتی در خصوص استرداد هزینه بلیت در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید