رشد 35 درصدی یاری های مردم خراسان شمالی به کمیته امداد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، عباس اهرابی اظهار کرد: در این مدت مردم خراسان شمالی 34 میلیارد و 351 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد یاری کردند .

رشد 35 درصدی یاری های مردم خراسان شمالی به کمیته امداد

اهرابی اضافه کرد: رشد یاری های مردمی به نیازمندان نشانه اعتماد مردم به کمیته امداد خراسان شمالی است که این نهاد با شفاف سازی عملکرد و اعلام گزارش درزمینهٔ نحوه هزینه کرد به مردم اعتماد عمومی را افزایش داده است.

وی ادامه داد: میزان رشد یاری های مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین 54 درصد، زکات 29 درصد و صدقات 11 درصد در 6 ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تقویت و گسترش مشارکت های مردمی و بهره گیری از ظرفیت های خیران و سایر سازمان ها برای برطرف مسائل نیازمندان و ایجاد بسترهای توانمندسازی آنان را امری ضروری دانست و اضافه کرد: تعامل این نهاد با سایر دستگاه های اجرایی برای حل مسائل نیازمندان سرعت بیشتر در خدمت رسانی به نیازمندان را به همراه خواهد داشت.

اهرابی در ادامه بابیان اینکه به دنبال ایجاد جمع آوری صدقات به صورت نوین و الکترونیک هستیم، مطرح کرد: درآمد حاصل از صندوق های صدقات در امسال دو میلیارد و 205 میلیون تومان بود درحالی که این رقم در سال گذشته یک میلیارد و 985 میلیون تومان بود .

وی از اولویت های مهم این نهاد را توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت و همچنین توسعه فرهنگ انفاق در جامعه برشمرد و اضافه کرد: ما این نهاد با ارتقای شاخص اعتماد عمومی به دنبال گسترش این برنامه های محوری هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 73

به "رشد 35 درصدی یاری های مردم خراسان شمالی به کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 35 درصدی یاری های مردم خراسان شمالی به کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید