روسیه: برجام محور ملاقات عراقچی و ریابکوف بود

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، وزارت امور خارجه روسیه موضوع برجام را محور ملاقات عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه ایران و سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه خاطرنشان کرد.

روسیه: برجام محور ملاقات عراقچی و ریابکوف بود

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای خاطرنشان کرد که محور ملاقات ریابکوف و عراقچی، بحث درباره اوضاع مربوط به توافق هسته ای ایران بوده است.

وزارت خارجه روسیه همچنین همکاری مرتبط با دیگر اعضای برجام با هدف حفظ توافق و اطمینان از اجرای آن را از دیگر موضوعات ملاقات روز پنجشنبه ریابکوف و عراقچی خاطرنشان کرد.

لازم به ذکر است که سید عباس عراقچی فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل مناقشه قره باغ، پس از مذاکره و رایزنی سه ساعته با آن دری رودنکو معاون وزیر امورخارجه و نماینده ویژه روسیه در امور قره باغ، روز پنج شنبه با سرگئی ریابکوف معاون وزیر امورخارجه روسیه در امور برجام ملاقات و تبادل نظر کرد.

معاون سیاسی وزارت امورخارجه به عنوان فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران به منظور پیشبرد ابتکار ایران برای حل مناقشه قره باغ و رایزنی با مقام متولی روسی در این مورد بامداد پنج شنبه وارد مسکو شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1306

به "روسیه: برجام محور ملاقات عراقچی و ریابکوف بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: برجام محور ملاقات عراقچی و ریابکوف بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید