رونمایی شیائومی از فناوری پایلوت برای رانندگی خودران

به گزارش مجله رویای کره ای، شیائومی این روز ها به پیشرفت چشمگیری در ساخت خودروهایی الکتریکی خودران دست پیدا نموده است. این شرکت از می 2021 سرمایه گذاری قابل توجهی در توسعه یک برند خودروی شیائومی انجام داده است.

رونمایی شیائومی از فناوری پایلوت برای رانندگی خودران

به گزارش خبرنگاران، لی جون مدیرعامل شیائومی اکنون از فناوری رانندگی خودران خود که فناوری پایلوت نام دارد، رونمایی نموده است. این فناوری به وسیله تیم تحقیق و توسعه این شرکت با بودجه 500 میلیون دلاری در حال توسعه است.

فناوری پایلوت شیائومی نقطه عطفی در دستیابی این شرکت به خودرو های الکتریکی است. این فناوری به عنوان نسل بعدی فناوری های خودران معرفی می گردد. شیائومی اخیرا ویدئوی کوتاهی منتشرنموده که عملکرد فناوری نو این شرکت را تشریح می نماید. این شرکت می گوید میخواهد تا سال 2024 به یک شرکت پیشرو در صنعت خودرو های برقی هوشمند تبدیل گردد. شیائومی اکنون بیش از 500 متخصص برای تشکیل تیم تحقیق و توسعه در زمینه خودرو های برقی استخدام نموده است.

مدیرعامل این شرکت بر این باور است که این تیم تا به امروز توانسته بسیار فراتر از انتظارات عمل کند و این موضوع کیفیت کار اعضای تیم را تایید می نماید. شیائومی می گوید به استخدام استعداد های جهانی در این تیم ادامه خواهد داد و انتظار می رود تا خاتمه سال اعضای آن به 600 عضو افزایش پیدا کند.

فناوری پایلوت شیائومی، شارژ بازوی رباتیک اتوماتیک، پارکینگ اتوماتیک، فضای پارک رزرو شده و بسیاری از خدمات نوآورانه دیگر را ارائه خواهد داد. ناوگانی متشکل از 140 وسیله نقلیه آزمایشی، تولد راهکار نو رانندگی خودران را نوید می دهد. شیائومی متعهد شده است که تا 10 میلیارد دلار در زمینه فراوری خودرو های برقی خودران سرمایه گذاری کند و امیدوار است طی دو سال آینده از هدف خود فراتر رود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2140

به "رونمایی شیائومی از فناوری پایلوت برای رانندگی خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی شیائومی از فناوری پایلوت برای رانندگی خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید