زاخارووا: تحریم&zwnjهای جدید آمریکا، یک اقدام تبلیغاتی ناشیانه علیه روسیه است

به گزارش مجله رویای کره ای، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: تحریم‌های جدید ضدروسی آمریکا، بر اساس بهانه‌های واهی و دور از ذهن و با هدف آسیب رساندن به وجهه شهروندان روس بعنوان ناقضین حقوق بشر اعمال شده است.

زاخارووا: تحریم&zwnjهای جدید آمریکا، یک اقدام تبلیغاتی ناشیانه علیه روسیه است

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ماریا زاخارووا سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه، خاطرنشان کرد که تحریم‌های جدید آمریکا علیه این کشور، بر اساس بهانه ‌های واهی و زاییده ذهن آنها شکل گرفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

زاخارووا در بیانیه ‌ای که در سایت رسمی وزارت خارجه منتشره شده، در این باره یادآور شده است: بخش دیگری از محدودیت‌ها علیه روسیه، همانطور که از مدت‌ها قبل در میان آمریکایی‌ها شایع شده، بر اساس بهانه ‌های واهی و دور دور از ذهن است و عیج دلیل و شاهد عینی برای تأیید آنها وجود ندارد. این تحریم ‌ها یک اقدام تبلیغاتی ناشیانه با هدف آسیب رساندن به وجهه شهروندان روس در جامعه بین المللی، به عنوان ناقضین حقوق بشر است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین به این نکته اشاره نمود که جالب است آمریکایی‌ها دقیقا در تاریخ 10 دسامبر (20 آذر ماه) - روز حقوق بشر تصمیم گرفته‌اند تا فهرست تحریم‌ها علیه شرکت‌ها و شهروندان روس را در گسترش دهند.

صبح امروز، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن نیز تحریم‌های جدید آمریکا علیه این کشور را مخرب و بی‌اساس خواند که تنها با هدف تعمیق بحران در روابط دوجانبه در نظر گرفته شده است.

وزارت خزانه داری ایالات متحده روز پنج ‌شنبه از گسترش تحریم‌ها علیه تعدادی از افراد و شرکت‌های فدراسیون روسیه اطلاع داد. محدودیت‌های جدید شامل دو شهروند و شش شرکت روسی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1339

به "زاخارووا: تحریم&zwnjهای جدید آمریکا، یک اقدام تبلیغاتی ناشیانه علیه روسیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاخارووا: تحریم&zwnjهای جدید آمریکا، یک اقدام تبلیغاتی ناشیانه علیه روسیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید