سالخوردگان ایتالیایی مبتلا به کرونا در تنهایی می میرند

به گزارش مجله رویای کره ای، شرایط و اوضاع در کشور ایتالیا بسیار وخیم است و روزانه آمار جان باختگان کرونایی این کشور بیشتر می گردد؛ نکته غم انگیز در این کشور، مرگ سالخوردگان در تنهایی است.

سالخوردگان ایتالیایی مبتلا به کرونا در تنهایی می میرند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان ویروس کرونا در کشور ایتالیا، مقامات ایتالیایی تعداد بیشتری سرباز را برای اجرای قرنطینه و محاصره فراخواندند؛ اما آنها حتی نمی توانند برای یاری به تعداد فزاینده قربانیان سالخورده که به تنهایی می میرند و کادر پزشکی که خود بیمار می شوند، کاری انجام دهند.

پایگاه خبری نیویورک پست نوشت، به گفته پرستاران ایتالیایی اوضاع در منطقه لمباردی به حدی وخیم است که کشته شدگان دیگر حتی شمرده نمی شوند.

کارشناسان پزشکی چینی که به پزشکان ایتالیایی یاری می نمایند، می گویند محدودیت های اعمال شده توسط دولت کافی نبوده است تا موج افزایش مرگ و میرها را کاهش دهد.

یکی از پرستاران بیمارستان شهر میلان در مصاحبه با این خبرگزاری گفت: ما در شرایط استرس و تنش بسیار بالا کار می کنیم؛ ما نمی توانیم شرایط را مهار کنیم؛ تعداد بیماران بسیار بالا است و این غیر قابل تصور است.

رومانو پائولوچی، رئیس بیمارستان شهر لمباردی گفت: غم انگیزترین چیز در خصوص بحران ویروس کرونا این است که بسیاری از قربانیان سالخورده نمی توانند توسط بستگانشان مورد بازدید قرار گیرند و اغلب در تنهایی می میرند.

او در ادامه گفت: همه کارکنان در حال بیمار شدن هستند؛ ما در سرانجام قدرت خود هستیم.

تا این لحظه بیش از 53 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 4 هزار و 852 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 927

به "سالخوردگان ایتالیایی مبتلا به کرونا در تنهایی می میرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالخوردگان ایتالیایی مبتلا به کرونا در تنهایی می میرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید