سرمایه گذاری هواوی در شرکت های فناوری چینی

به گزارش مجله رویای کره ای، هواوی مشغول سرمایه گذاری در شرکت های فناوری و فراوری نیمه رسانای چینی است تا با محدودیت های آمریکا مقابله کند.

سرمایه گذاری هواوی در شرکت های فناوری چینی

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از رویترز، هواوی مشغول سرمایه گذاری در شرکت های فراوری کننده نیمه رسانا و دیگر کسب و کارهای فناورانه چینی است و سعی دارد زنجیره تقاضای خود را در رویارویی با فشارهای دولت آمریکا تقویت کند.

شرکت هابو اینوستمنت که در آوریل 2019 میلادی توسط هواوی تاسیس شده، از آگوست سال گذشته تا به امروز 17 قرارداد با شرکت های چینی بسته است.

بازوی سرمایه گذاری هواوی در واکنش به محدودیت های روزافزون آمریکا برای جلوگیری از دسترسی این شرکت چینی به تراشه های خارجی و ساخت نمونه مخصوص خود، این قراردادها را بسته است.

گائو پینگ یکی از مدیران هواوی در این باره می گوید:از آنجا که هواوی فقط یک شرکت است، ما از سرمایه گذاری و فناوری برای یاری به بالغ شدن شرکای زنجیره تأمین تجهیزات خود استفاده می کنیم.

کوشش های هواوی برای سرمایه گذاری با افزایش فعالیت های دولت چین در جهت ارتقای صنعت فراوری نیمه رسانا همزمان شده است. در حال حاضر صنعت نیمه رسانا سازی آمریکا، کره جنوبی و تایوان از چین پیشرفته تر هستند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1251

به "سرمایه گذاری هواوی در شرکت های فناوری چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری هواوی در شرکت های فناوری چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید