شهرهای آسیا، صدرنشین مقصدهای گردشگری روبه رشد دنیا

به گزارش مجله رویای کره ای، وب سایت تراول سوپرمارکت، فهرستی منتشر نموده است که طبق آن، از 25 مقصد فزونی که سریع ترین رشد گردشگری را در آینده تجربه خواهند کرد، 24 مورد در آسیا قرار دارند.

شهرهای آسیا، صدرنشین مقصدهای گردشگری روبه رشد دنیا

اگر به دنبال سفر به مقصدی الهام بخش برای تعطیلات خود هستید، شاید اطلاعات جدیدی که توسط وب سایت تراول سوپرمارکت (TravelSupermarket) منتشر شده است، برای شما جالب باشد. این سایت مقصدهای را معرفی نموده است که انتظار می رود از نظر تعداد بازدیدنمایندگان، سریع ترین رشد را داشته باشند. بر این اساس، دوحه با 2.21 میلیون گردشگر در سال 2018 سریع ترین رشد گردشگری را خواهد داشت، به طوری که تعداد گردشگران آن تا سال 2025 دو برابر می گردد و به رقم 4.51 میلیون نفر می رسد.

پوکت با فاصله ای بسیار کم، در صندلی دوم مقاصد پیش بینی شده با سریع ترین رشد گردشگری قرار می گیرد و مقاصد بعدی تا صندلی دهم به ترتیب عبارت اند از جاکارتا، هو شی مین، پکن، دنپاسار، سئول، بانکوک، کلکته و جیپور.

کشور هند، بیشترین تعداد شهرهای با سریع ترین رشد گردشگری را در خود جای داده است که همگی جزو 25 شهر پیش بینی شده برتر هستند و انتظار می رود در آینده شاهد افزایش گردشگر باشند.

از 25 مقصدی که سریع ترین رشد گردشگری را تجربه خواهند کرد، 24 مقصد در آسیا واقع شده اند و فقط سان فرانسیسکو از قاره آمریکا در صندلی چهاردهم قرار گرفته است. جوی تایسون، سردبیر تراول سوپرمارکت، می گوید:

پیداکردن جایی جدید برای تعطیلات گاهی اوقات کار دشواری می گردد. با این حال، همانطور که پژوهش ما نشان می دهد، شهرهای زیادی در سراسر جهان وجود دارند که مقاصد گردشگری فوق العاده ای هستند و شاید تا پیش از این هیچ گاه سفر به آن ها به فکرتان خطور ننموده است.

با وجود پیش بینی پیشرفت گردشگری در بعضی از شهرهای جهان، به خصوص آسیا، این شهرها شاید باید خود را برای مقابله با اثرات اورتوریسم آماده نمایند؛ درست همان اتفاقی که برای ونیز اتفاق افتاده است و اکنون با پیامدهای ورود بیش از حد گردشگر دست وپنجه نرم می نماید.

اگر شما هم مشتاق سفر به تایلند و بازدید از جاهای دیدنی تایلند هستید، می توانید به یاری خبرنگاران قیمت تور تایلند آژانس های مسافرتی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و تور موردنظرتان را با پایین ترین قیمت از آژانس های همکار خبرنگاران بخرید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 539

به "شهرهای آسیا، صدرنشین مقصدهای گردشگری روبه رشد دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای آسیا، صدرنشین مقصدهای گردشگری روبه رشد دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید