فارس من، خاکی صدیق: شخص وزیر مسأله اصلاح حقوق اساتید را پیگیری می کند

به گزارش مجله رویای کره ای، معاون آموزشی وزیر علوم گفت: مبلغ دستمزد ماهیانه همه اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی به طور کلی پایین است که در این زمینه وزیر علوم برای اصلاح حقوق اعضای هیأت علمی اقداماتی انجام داده است.

فارس من، خاکی صدیق: شخص وزیر مسأله اصلاح حقوق اساتید را پیگیری می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند از طریق آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع اساتید حق التدریس را دریابید را در مطرح کرده و از خبرنگاران خواستار گفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: حقوق اساتید بر اساس رتبه و پایه دانشی که دارند، محاسبه می شود و هر یک از اساتید استخدامی یا حق التدریسی به طور کلی دستمزدشان تفاوت دارد چراکه آنهایی که در قالب مربی هستند قاعدتا حقوق کمتری می گیرند و دیگر اساتید نیز با توجه به رتبه استاد یاری، دانشیاری دستمزد دریافت می کنند.

خاکی صدیق اضافه نمود: مبلغ 14 هزار تومان برای تدریس هر یک ساعت اساتید بسیار مبلغ کمی است و ما این موضوع را قبول داریم که باید بگویم وزیر علوم در حال پیگیری این موضوع برای افزایش دستمزد اساتید و اعضای هیأت علمی است.

وی ادامه داد: اصلاح حقوق اساتید از برنامه های وزیر علوم است که در دستور کار قراردارد و امیدواریم به زودی مشکل دستمزد اعضای هیأت علمی و اساتید و مدرسان حق التدریس حل شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 450

به "فارس من، خاکی صدیق: شخص وزیر مسأله اصلاح حقوق اساتید را پیگیری می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، خاکی صدیق: شخص وزیر مسأله اصلاح حقوق اساتید را پیگیری می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید