فدراسیون فوتبال باید به رای پرونده ویلموتس اعتراض کند

به گزارش مجله رویای کره ای، رفیعی کارشناس حقوقی فوتبال کشورمان درباره محکومیت فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس توضیحاتی را ارائه کرد.

فدراسیون فوتبال باید به رای پرونده ویلموتس اعتراض کند

غلامرضا رفیعی کارشناس حقوقی فوتبال در گفت و گو با ، درباره محکومیت فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس و پرداخت غرامت 6 میلیون و 200 هزار یورویی اظهار کرد: دعوای فدراسیون فوتبال و ویلموتس درباره این موضوع بود که چه کسی قرارداد را فسخ نموده است.

او اظهار کرد: ارجاع پرونده ویلموتس به دادگاه CAS جای امیدواری دارد به شرطی که قضات دادگاه تجدید نظر مدارک ایران را مستدل بدانند. به نظرم مسئولان فدراسیون فوتبال باید ارزیابی نمایند که چقدر شانس برای موفقیت در این پرونده وجود دارد و اگر مستندات و حرف های جدید دارند به این حکم اعتراض نمایند. اگر بالای 50 درصد شانس پیروزی در این پرونده دارند باید شکایت نمایند، اما در غیر این صورت فایده ای ندارد و مبلغ زیادی باید به ویلموتس بپردازند.

رفیعی بیان نمود: ویلموتس مدعی بود که فدراسیون فوتبال ایران قراردادش را فسخ نموده است و باید پولش را تا سرانجام قراردادش بدهد و از آن طرف فدراسیون فوتبال بیان می نماید که سرمربی سابق تیم ملی قراردادش را فسخ نموده و فقط 3 ماه از حقوقش را می دهد. به هر حال کمیته مشخص شرایط فیفا این پرونده را رسیدگی و در نهایت ما را محکوم کرد.

رفیعی بیان نمود: به هر حال فدراسیون فوتبال در مهلت قانونی می تواند به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کند. البته رسیدگی به پرونده شکایت در دادگاه CAS یک سال طول می کشد و اگر فدراسیون فوتبال دوباره محکوم گردد در آن صورت باید علاوه بر 6 میلیون و 500 هزار یورو باید ماهیانه 5 درصد جریمه دیرکرد بدهد.

کارشناس فوتبال درباره امیدواری وکلای فدراسیون فوتبال به ارجاع پرونده ویلموتس به دادگاه CAS گفت: به هر حال آن ها در زمان آنالیز پرونده در فیفا بیان نمودند که پولی به ویلموتس نمی دهیم و حق با فدراسیون فوتبال ایران است و محکوم نمی شویم، اما اکنون حکم علیه ما صادر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1205

به "فدراسیون فوتبال باید به رای پرونده ویلموتس اعتراض کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال باید به رای پرونده ویلموتس اعتراض کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید