فولاد خوزستان از محمود فکری شکایت کرد

به گزارش مجله رویای کره ای، تهران (پانا) - مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان به نمایندگی از این باشگاه، شکایت از سرمربی استقلال را تحویل فدراسیون فوتبال داد.

فولاد خوزستان از محمود فکری شکایت کرد

پس از شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر که در فولاد آره نا ثبت شد، فیلمی از محمود فکری در حال فحاشی به فولادی ها در فضای مجازی منتشر شد که طی 24 ساعت گذشته حاشیه های مختلفی را پست سر داشته و هر دو تیم مصاحبه های متعددی را درباره این موضوع انجام داده اند.

به همین دلیل، سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان به نمایندگی از این باشگاه از محمود فکری در فدراسیون فوتبال شکایت نموده است و به زودی جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای آنالیز تخلف محمود فکری برگزار خواهد شد و احتمالا سرمربی آبی ها باید حداقل یک جلسه از روی سکو بازی تیمش را دنبال کند.

البته شکایت باشگاه فولاد خوزستان از استقلال در حالی است استقلالی ها هم طی 24 ساعت گذشته مدعی شده اند نیمکت فولاد به آنها فحاشی نموده و توهین هایی از سمت کادر فنی فولاد به استقلالی ها انجام شده است.

اعتراض دیگری که استقلالی ها درباره ملاقات با فولاد دارند، حضور یک عکاس منشوری کنار زمین به عنوان عکاس فولاد خوزستان است که پیش از این کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال او را به علت حضور در فساد اقتصادی محکوم نموده بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1356

به "فولاد خوزستان از محمود فکری شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد خوزستان از محمود فکری شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید