قاسمی: فدراسیون دوومیدانی حمایتی از من نکرده است

به گزارش مجله رویای کره ای، دونده سرعتی کشورمان گفت: کیفیت لیگ دوومیدانی بد نبود، اما رکورد ها در همان حد و اندازه باقی ماند.

قاسمی: فدراسیون دوومیدانی حمایتی از من نکرده است

رضا قاسمی دونده سرعتی تیم دوومیدانی سپاهان اصفهان در گفت وگو با ، درباره وضعیت لیگ دوومیدانی سال جاری اظهار کرد: سال جاری لیگ دوومیدانی نسبت به سال قبل بهتر بود، چون تیم سپاهان بعد از سال ها دوری از این رشته ورزشی با پیگیری های برکت رئیس هیئت دوومیدانی اصفهان برای حضور در لیگ سال جاری سرمایه گذاری کرد.

برگزاری مسابقات ماده های سرعت در آفتاب انقلاب مناسب نیست

قاسمی درباره وضعیت خودش در لیگ دوومیدانی بیان نمود: من توانستم در ماده 100 متر مقام های اول و دوم کسب کنم و در 400 متر در 3 مرحله مدال طلا گرفتم و در 200 متر هم مقام پنجم کسب کردم. در مجموع کیفیت لیگ بد نبود، اما رکورد ها در همان حد و اندازه باقی ماند، چون برگزاری مسابقات ماده های سرعت در آفتاب انقلاب اصلا خوب نیست و سال به سال وضعیت بدتر می گردد. ما 5 ورزشکار بودیم که زیر 20 ثانیه می دویدیم، اما اکنون هیچ کس نمی تواند بدود و این استادیوم مقصر است. باد منفی استادیوم برای ماده های سرعت دوومیدانی بد است و پیست تارتان هم خوب نیست. همه مسابقات در این استادیوم برگزار می گردد و برای ورزشکاران دویدن در آفتاب انقلاب تکراری شده است.

دونده سرعتی کشورمان درباره اینکه استادیوم آفتاب انقلاب اختصاصی دوومیدانی است، اظهار کرد: ما استادیوم های خوبی هم در شیراز، مشهد، اصفهان و کرج داریم چرا مسابقات دوومیدانی را در آن استادیوم ها برگزار نمی نمایند؟

من از جیب خودم در دوومیدانی هزینه می کنم

قاسمی درباره حمایت فدراسیون دوومیدانی از او بیان نمود:حمایت فدراسیون دوومیدانی برای من صفر بوده است و در این 2 سال اخیر کاری برای من انجام ندادند و مبلغ قرارداد فصل گذشته با باشگاه استقلال را دریافت نکردم و این باعث ضرر رساندن به من و سایر ورزشکاران شده است. من نتوانستم هزینه مورد احتیاج را انجام بدهم و از جیب خودم هزینه می کنم.

او درباره اینکه خیلی از ورزشکاران دوومیدانی طرد شدند، گفت: بله براداران صمیمی، کاوه موسوی و چند ورزشکار دیگر المپیکی در دوومیدانی نیستند و آن ها اکنون کجا هستند؟وقتی ورزشکار از جیب خود هزینه کند و پولی هم نباشد انگیزه اش هم از بین می رود.

کیهانی مرا تهدید نموده که محرومم می نماید

دونده سرعتی کشورمان بیان نمود: باشگاه شاید این آخرین مسابقه دوومیدانی من باشد چرا که کیهانی مرا تهدید نموده است که اگر مصاحبه کنم محرومم می نماید. من حاضرم که در کمیته انضباطی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حضور یابم و حرفهایم را به آن ها بزنم و متوجه شوند که چه کسی دروغ می گوید. همه مسائل سند و مدارکش وجود دارد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی به حرفهای خود عمل نکرد

قاسمی درباره اینکه دوره کیهانی به انتها رسیده است، اما هنوز وضعیت دوومیدانی معین نشده است، بیان نمود: بله متاسفانه وزارت ورزش و جوانان سرپرست جدید دوومیدانی را اعلام ننموده است و من منتظر این موضوع هستم. من به خاطر باشگاه سپاهان مصاحبه نکردم که یک وقت محروم نشوم و امتیاز باشگاه کسر نگردد. خدا را شکر مسابقات باشگاه های کشور به انتها رسید و کیهانی می تواند مرا محروم کند. آقایان کمیته انضباطی تشکیل بدهند نه اینکه نامه به هیئت استان اصفهان ارسال نمایند و به وسیله تماس تلفنی به مسئول استان بگویند که قاسمی محروم است. فدراسیون دوومیدانی از چه چیز می ترسد و من از جامعه دوومیدانی عذرخواهی می کنم که به کیهانی 4 سال پیش رای دادم، چون حرف هایی زد که هیچ کدام را عملی نکرد.

او ادامه داد: کیهانی گفته بود که باشگاه های بزرگ را وارد لیگ دوومیدانی می نماید که باشگاه سپاهان هم با پیگیری هیئت دوومیدانی استان اصفهان وارد لیگ شد. باشگاه استقلال را سال گذشته وارد لیگ دوومیدانی کردند، اما پول ورزشکاران این باشگاه را تاکنون ندادند و کیهانی گفت که خودش پول ورزشکاران استقلال را می دهد، اما این کار را نکرد و گفت از باشگاه استقلال پولتان را بگیرید. ما هیچ قراردادی با باشگاه استقلال نداریم و این خلاف فدراسیون دوومیدانی بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 366

به "قاسمی: فدراسیون دوومیدانی حمایتی از من نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی: فدراسیون دوومیدانی حمایتی از من نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید