لیگ قهرمانان اروپا، 4 غول در انتظار یک پیروزی برای صعود

به گزارش مجله رویای کره ای، برای صعود 4 تیم بزرگ اروپایی در سرانجام بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا، یک پیروزی کفایت می نماید.

لیگ قهرمانان اروپا، 4 غول در انتظار یک پیروزی برای صعود

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، شب دوم هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با شرایطی متفاوت برای بزرگانی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، اتلتیکومادرید، یوونتوس و منچسترسیتی از راه می رسد.

در گروه اول، پاری سن ژرمن در جدال نه چندان دشوارش مقابل بروژ به یک پیروزی برای رقم زدن زودهنگام ترین صعودش از مرحله گروهی این رقابت ها احتیاج دارد؛ به شرط اینکه در بازی همزمان، گالاتاسرای پیروز به شکست دادن میزبانش، رئال مادرید نگردد. در این صورت صعود تیم توخل با یک تساوی هم تضمین می گردد. چنانچه بازی همزمان برنده نداشته باشد، رجحان پاری سن ژرمن صدرنشینی اش را هم قطعی خواهد نمود!

رئال مادرید به دنبال ساحل امن آرامش

رئال مادرید پس از یک ناکامی دیگر در کسب پیروزی خانگی در لالیگا، به برنابئو می رود تا ضمن تکرار رجحان مقابل گالاتاسرای در بازی رفت، خودش را به ساحل امن آرامش برساند. کسب 4 امتیاز از 3 بازی یکی از بدترین آغاز های این تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد و همان اندازه که رجحان در این بازی راه صعود تیم زیدان را تسهیل می نماید، ناکامی در کسب رجحان هم اوضاع پرافتخارترین تیم اروپا را وخیم خواهد نمود.

رونمایی بایرن مونیخ از سرمربی موقت

بایرن در اولین حضور فلیک به عنوان سرمربی موقتش در بازی گروه دوم به مصاف المپیاکوس می رود. اخراج کواچ در یکشنبه شب، تمام اخبار را معطوف به این تیم کرد و اکنون همه منتظر هستند ببینید آیا بایرن با یک شوک روحی مثبت روبرو شد یا به روند منفی خودش ادامه خواهد داد. بازی در خانه بایرن در آلیانتس آره نا برگزار می گردد و یک پیروزی برای صعود تیم مونیخی کفایت می نماید. تساوی بایرن هم چنانچه با پیروزی تاتنهام مقابل ستاره سرخ در بازی همزمان همراه گردد، حکم صعود باواریایی ها را امضا خواهد نمود.

قدم آسان منچسترسیتی به سمت مرحله حذفی

در گروه سوم، منچسترسیتی قبل از نبرد بزرگ لیگ برتر انگلیس مقابل لیورپول صدرنشین در بازی خارج از خانه مقابل آتالانتا کار نسبتا آسانی در پیش دارد. پیروزی نه تنها قطعی شدن صعود تیم گواردیولا را در پی خواهد داشت، بلکه در صورت تساوی در بازی همزمان بین دیناموزاگرب و شاختاردونتسک، صدرنشینی تیم پپ را هم قطعی خواهد نمود. آتالانتا هر چند در ورزشگاهی که به عنوان جایگزین ورزشگاه اصلی اش معرفی شده به میدان می رود اما بعید به نظرمی رسد حتی مقابل تیم دوم منچسترسیتی هم توان مقاومت داشته باشد.

هدف مشترک یوونتوس و اتلتیکومادرید

در گروه چهارم اتلتیکومادرید و یوونتوس هر 2 یک هدف دارد؛ پیروزی! کسب 3 امتیاز، صعود زودهنگام یوونتوس را در پی خواهد داشت. بانوی پیر در صورت رجحان بر لوکوموتیو مسکو لطف بزرگی در حق اتلتیکو خواهند کرد، چون در این صورت به تیم اسپانیایی اجازه می دهند با کسب رجحان محتمل مقابل میزبانش، بایرلورکوزن دست در دست یووه صعود کند؛ البته چه برای یوونتوس و چه برای اتلتیکو بردن در زمین لوکوموتیو مسکو و بایرلورکوزن خیلی آسان نیست.

برنامه شب دوم هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

چهارشنبه 6 نوامبر (15 آبان)

پاری سن ژرمن - بروژ (23:30)

رئال مادرید - گالاتاسرای (23:30)

بایرن مونیخ - المپیاکوس (21:25)

ستاره سرخ - تاتنهام (23:30)

دیناموزاگرب - شاختار دونتسک(23:30)

آتالانتا - منچسترسیتی (23:30)

لوکوموتیو مسکو - یوونتوس (21:25)

بایرلورکوزن - اتلتیکومادرید (23:30)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 504

به "لیگ قهرمانان اروپا، 4 غول در انتظار یک پیروزی برای صعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، 4 غول در انتظار یک پیروزی برای صعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید