مأمور قلابی پست در ایلام دستگیر شد

به گزارش مجله رویای کره ای، رئیس پلیس فتا در ایلام از شناسایی و دستگیری فردی اطلاع داد که خود را مأمور اداره پست معرفی می کرد و بسته های جعلی تحویل مردم می داد.

مأمور قلابی پست در ایلام دستگیر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ علی جمالی گفت: به دنبال گزارش های مردمی و شکایت نماینده حقوقی اداره کل پست استان ایلام مبنی بر اینکه اخیراً نوعی کلاهبرداری با عنوان تحویل بسته های پستی جعلی حاوی کارت سلامت با دریافت مبالغی از شهروندان صورت می گیرد پرونده ای در این پلیس تشکیل شد.

وی اضافه نمود: پس از آنالیز ها و تحقیقات اولیه، شناسایی عامل یا عاملان کلاهبرداری در دستور کار کارشناسان این پلیس نهاده شد. با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم که اقدام به تحویل پاکت های جعلی با نشان اداره پست می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای ایلام بیان نمود: در این نوع کلاهبرداری، افراد سودجو قبل از ارسال بسته ها با شهروندان ارتباط برقرار می نمایند و با وعده ویزیت های ارزان قیمت بیمارستان ها و مطب های پزشکان مشخصات و هویت افراد را ثبت می نمایند و با ارسال کارت هایی جعلی تحت عنوان کارت سلامت، در هنگام تحویل مبالغی از آنان دریافت می نمایند.

سرهنگ جمالی توصیه کرد شهروندان اطلاعات شخصی و نشانی خود را در اختیار افراد و شرکت ها قبل از شناسایی هویت واقعی آنها قرار ندهند و از پرداخت هر گونه وجهی در قالب دریافت هزینه پستی به افراد ناشناس خودداری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1235

به "مأمور قلابی پست در ایلام دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مأمور قلابی پست در ایلام دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید